10

1.5K 96 15
                                    

Oy ve yorumu unutmayın lütfen 🤍 İyi okumala. Media Arjin'in kıyafeti

+ Bir iyi bir kötü haberim var, önce hangisini istersin?

Azad Abim: Önce kötü olanı söyle. İyi olan teselli gibi olur belki.

+ Adam arsayı bize vermiyor, kesin ve net.

Azad Abim: Milyonluk proje çöp oldu o zaman. Boran ağzıma edecek nasıl dikkat etmedin diye. Şerefsizler bu durumu belirtmeleri gerekti. İyi olan ne peki?

+ Adar Ağa var ya? Araziyi adam ona satmış. Beraber yapalım bu projeyi diyor.

Azad Abim: O ne alaka?

+ Bilmiyorum, açık artırmada da karşılaşmıştık. Onun da bir planı vardı orayla ilgili herhalde.

Azad Abim: O gün seni otele de o bırakmış, bilmiyorum sanma. Çok mu dolanıyor bu senin çevrende bana mı öyle geliyor?

+ Sana öyle geliyor, iki kere denk geldi işte.

Azad Abim: Onu bunu bilmem, aradaki mesafeyi koru. Aynı şeyleri ikinci kere yaşamanı istemiyorum.

+ Abi yine eski konuları açmasak mı?

Azad Abim: Boşver arazi işini, o adamın senin yanında olmasını istemiyorum.

+ Sırf kıskançlıktan milyonları boşa veremezsin. Zaten ben mimar değilim yani sürekli beraber olmayacağız. Ben başka çaremiz yok yapalım diyorum. Sen abimi ara fikrini al, ona göre karar verelim.

Azad Abim: Tamam öyle olsun, abimle konuşup haber veririm sana.

&&&

Aradan geçen iki saatin sonunda Adar'a mesaj atmıştım. Boran abim önce ağzımıza etmiş, haklı olarak, sonra da kabul etmişti.

+ Tamam, proje ortak olacak. Yarın Urfa'ya geçiyoruz, mümkünse yarın sende gel. İmzalar atılsın. ( 19.42)

Adar: Başka bir toplantı vardı ama iptal ettirim. Yarın görüşmek üzere bey kızı. (19.42)

Görüldü atmakla yetindim ama bir ara adımın bey kızı olmadığını ona öğretmeniydim. Tamam ağa kızıydım ama bu ismimi kullanmaması için bir sebep değildi. Boran abime de onay mesajı atıp Azad'ın yanına geçtim.

+ Adar'a mesaj attım, tamam dedi. Yarın Urfa'ya gelecek, toplantı orda olacak.

Azad Abim: Niye Urfa?

+ Boran abim mesaj atmış. Ne yaparsanız gelip burda yapın, gözümün önünde olun diye.

Azad Abim: Bebek miyiz anasını satayım.

+ Değiliz ama bunun çilesini çekeriz bı süre. Ortaklık işinden memnun değil, mecbur olduğu için kabul etti.

Azad Abim: Tamam o zaman, ben bakayım bugüne bilet bulabiliyor muyum? Yoksa yarın gideriz.

Abim gece on ikiye bilet bulunca önce deniz kenarında bir restoranda yemek yemiş sonra da eve geçip eşyaları toplamıştık. Konağa geldiğimizde saat ikiyi geçiyordu, ben duş alıp uyuyana kadar üç olmuştu ve uyanmak zor olacaktı.

&&&

Abim ve babama ifade vermiş, kahvaltı yapmıştım. Şimdi de Azaf abimle şirkete geçiyorduk. Boran abim ve Babam bizden bir saat önce gitmişti. Telefonuma atılan anlaşma taslağını inceliyordum.

Azad Abim: Sen toplantıya katılacak misin?

+ Elbette.

Azad Abim: Kayra gelecek bugün, onu karşılarsın diye düşünmüştüm.

Aşk-ı Midyat ( Ağa )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin