VI.

189 33 11
                                    

Myslel jsem na to jak mě šukal. Tak jako on mě nikdy nikdo šukat nemohl. On šukal jedinečně a nikdo se mu nemohl vyrovnat.

" Ah, Už budu" Vykřikl Nick a dostal mě tak zpět do reality.

Můj penis byl ochablý, nedokázal mě ani vzrušit mě už nedokázal.

Ale s Louim to bylo jiné, ten mě vzrušil i když nechtěl. Miloval jsem, jak se mnou zacházel.

Ale jen při sexu, jak byl hrubý, neměl jsem rád vanilku, kterou zažívám s Nickem.

Dřív jsem si myslel, že právě vanilka je to, co chci, no Louis mi dokázal, že jsem se šeredně spletl.

Jo zezačátku jsem se tomu bránil, nelíbilo se mi to, ale teď už vím, že to je to, co chci.

Hrubý tvrdý sex a né žádnou vanilku, jemné milování.

Ucítil jsem v sobě teplo. Udělal se, to se však nedá říct o mě. Nepocítil jsem nic.

Necítil jsem ani jeho penis, který je asi uvnitř mě nejspíš.

Nick mě políbil na záda a následně spadl vyčerpaně do peřin vedle mě.

Další jeho vada, neměl téměř žádnou výdrž. Udělal se jednou a už nemohl.

To Louis by mě dokázal šukat klidně celou noc a stejně by ještě měl energii.

Musím přestat. Nesmím takhle přemýšlet a myslet na Louiho. To prostě nejde.

Louis je minulost.

Nick je moje budoucnost.

Přitulil jsem se k Nickovi, který mě políbil do vlasů.

Takhle to má být.

Já s Nickem a Louis daleko ode mě.

~~

Nic proti, Hazz, ale meleš totální blbosti.

No again, please [l.s.] (CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat