V.

197 37 5
                                    

"Ale" špitl

" Žádný posraný ale. Jsi jen psychopath, který by se měl kurva léčit. Jsi vrah, násilník, není ti ze sebe občas špatně? Jsi zrůda. Jen zrůda. Jsi odporný, tak moc odporný. Nedivím se, že jsi sám, nikdo by nechtěl někoho jako jsi ty, sbohem" zavrčel jsem na něho, oblékl se a prostě odešel.

Nechal mě odejít. Bylo mi líto těch slov, které jsem mu řekl.

Jo jasně asi si je zasloužil, ale mohlo ho k tomuhle životu něco dovést.

Jenže to se nikdy nedozvím. Stále si pamatuji jeho oči plné slz. Jeho bolest v nich.

I z jeho těla vyzařovalo, jak moc ho ty slova bolely a ničily.

Bylo mi ho i líto, ale vrátit to zpět nemůžu.

Jen se modlím, že ještě žije.

No měl bych ho nenávidět, ale asi ho nemůžu nenávidět.

A taky nechci, aby kvůli mě někdo spáchal sebevraždu. Nedokázal bych s tím žít.

Bylo by to pro moji psychiku nestravitelné.

A aby toho nebylo málo, tak mě noc co noc pronásledují různé noční můry a všechny se točí kolem mého pobytu u Louiho.

" Nad čím pořád přemýšlíš?" zeptal se mě Nick.

" Ale nad ničím" usmál jsem se i když mi bylo na nic.

" Já už tě rozptýlím, lásko" usmál se a začal mi vysvlékat tričko. A já i když nechtěl jsem ho nechal. Byl jsem stále zvyklý od Louise.

Prirážel do mě, ale já to nevnímal, myšlenkami jsem byl mimo realitu, byl jsem u Louiho.

~~

Hihi. Nick ská Hazz ho nový bf na scéně.

No again, please [l.s.] (CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat