XXIX.

159 27 7
                                    

Probudil jsem se se zasraně velkou bolestí hlavy a celkově celého těla. Hlava mě bolí díky pláči a mé tělo, jelikož jsem ležel na tvrdé zemi.

Počkat! Zemi? Co dělám na zemi? Neměl bych být v posteli? Se zakňučením jsem otevřel oči.

Vstal jsem a došel k posteli, do které jsem si lehl. No chtěl jsem, ale něco na mé nože mi v tom bránilo. Co to kurva?

Podíval jsem se na svou nohu a spatřil železné okovy. Co to doprdele?

Zatáhl jsem za to silně, avšak ani trochu to nepovolilo. Co se to tu děje?

Prohlédl jsem si celou místnost, ano až teď, a trvalo chvíli, než mi došlo, že takhle moje ložnice nevypadá, což mě vedlo k otázce, kde to kurva jsem?

Neměl jsem strach, jelikož jsem si tímhle již před skoro dvěma roky prošel, ale stejně to bylo nepříjemné a hrozil js se toho, co mě čeká.

Snažil jsem se sundat ty proklaté okovy z mých nohou, všemi způsoby, ale ani jeden nefungoval. Přes hlasité zvuky, co okovy vydávaly jsem neslyšel tiché zavrzání dveří.

Následně se na mém rameni objevila něčí ruka a já nadskočil, jeden důvod byl takový, že jsem se lekl a druhý, že mi tělem projel nepříjemný pocit, dotyk mi byl neskutečně proti srsti.

Otočil jsem se a spatřil může, který mě propaloval svýma očima dost nepříjemně.

Projel jsem ho od hlavy k patě.

"Kdo kurva jste?"

~~

Kdo myslíte, že to je??

No again, please [l.s.] (CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat