XVII.

172 33 3
                                    

" Takže" ozval se Blonďák. Brunet odtrhl pohled od spícího Kudrnáče a přesunul ho na nervózně postávajícího Blonďáka ve dveřích.

" Musím najít bratra" řekl rozhodně Brunet přecházejíc k Blonďákovi. Natáhl se kolem něho rpo bundu, kterou ani Blonďák nezaznamenal, že by měl.

" Co když mu zase tvůj bratr ublíží?" zavrčel Blonďák naštvaně na Bruneta. Nechtěl, aby jeho kámošovi bylo zase ubkižováno.

" Plně chápu tvoje obavy ohledně tohohle, ale pokud mu ublíží, tak ublížím já jemu o to se bát nemusíš" mrkl na něho Brunet lehce pobaveně.

" Ne já mu moc rád barvu záchodovou štětku do prdele, to se nemusí bát zase ty" opáčil Blodnýn a Brunet měl, co dělat, aby nevypukl v smích.

Přišla mu vtipná představa toho, jak se Blonďák s tvářením se jako bůh pomsty sklání nad jeho bratrem, přičemž mu do zadku rve konec záchodové štětky.

"No netlem se, já to milé rád udělám" pousmál se Blonďák. Všichni věříme, že by to rád udělal.

" Vždyť jo" bránil se Brunet s rukama nahoře, jakoby ho šla zatýjat policie.

" Ber na vědomí, ublíží a bude mu ublíženo" zavrčel ještě Blonďák, než se Brunet zasmál a slíbil, že to bere plně na vědomí.

" Tak někdy ahoj" usmál se brunet.

" Čau" kývl na něho Blonďák

A pak než se Brunet vypařil jak pára nad hrncem se sklonil k Blonďákovi a jemně ho líbnul na rty.

~~

Hello

No again, please [l.s.] (CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat