2.Bölüm

976 123 230
                                    

Okuyunda yeni bölümü bekleyin. Hehehe..iyi bir yorum olursa yarın da atarım. 😀

Önceki bölüm.

Seçilen yaşlı adam, herkese kibirli bir bakış attı ve hafif bir gülümseme ile konuştu.

-Hahahaha..evlat, iyi bir seçim yaptın. Kesinlikle gelecekte sana iyi davranacağım.
.
.
.
.
.
-Ah, neredeyim? Burası neresi?

Adam, kaşlarını çattı ve nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Antik çine ait dekorlarla dolu bir evde, yatakta uzanıyordu.

Bir süre neler olduğunu anlamaya çalıştı. En son bilgisayarın başında oturmuş kitap okuyordu.

Peki ya sonra ne olmuştu?

Doğru..

Acıktığı için kendisine makarna yapmaya karar vermişti. Ondan sonra da...

Yemeğini yemiş ve biraz daha kitap okuyup yatmıştı...

Ciğerlerini dolan is ve yanık kokusunu hatırlıyordu..

Daha sonra bir patlama olmuştu. Çok acı çektiğini hissetmişti..

En sonunda neler olduğunu anlayabilirdi.

Ocağı açık unutmuştu. Haliyle de...

Yanarak ve zehirlenerek ölmüştü!

Ne korkunç bir ölümdü!

Bu adamın ismi Sa Jin idi..

Sa Jin, daha 22 yaşındaydı. Liseyi bitirdikten sonra bir sene üniversite sınavlarına çalışmıştı. Fakat kazanamamıştı. Ondan sonra da kendisini kitap okumaya adamıştı.

Peki en son okuduğu kitap neydi?

Sa Jin, bir süre düşündü.

Ölmeden önce okuduğu kitabın ismi, "Kahraman, şeytanı nasıl yendi?" idi.

Aslında kötü bir kitap değildi. Kahraman, sayısız güzelliği olan çok yakışıklı bir adamdı. Elbette şansı da çoktu.

Her şey istediği gibi gidiyordu. Fakat..

Bölüm sonu canavarı kitabın ortasında ortaya çıkmıştı. Onun geldiği zamanda yıldırımlar ortaya çıkmış, büyük bir fırtına kopmuştu.

Haliyle de sayısız uzman bir hazinenin ortaya çıktığını düşünüp o bölgeye kontrole gitmişti. Fakat bir hazine yoktu!

Onun yerine bir çocuk vardı. 14-15 yaşlarında herkesten farklı görünen bir çocuk vardı. Masum bir yüze sahipti. Kimsenin anlamadığı bir dilde konuşuyordu.

Bu kişi, Gu Langan adında kötü şeytandı.

İlk bir kaç yılda bir sorun çıkmadı. Fakat ondan sonra şeytan bu diyara alıştı ve kötülüklerini de açıkça yapmaya başladı. Tam bir kötü adamdı!

Kötü adama karşı da kahraman adaleti sağlamak amacıyla onunla savaştı.

Yıllarca onun tuhaf teknikleriyle savaştı ama bir kazanan olmadı. Sonucunda ise, şans eseri bir hazine elde etti ve çok büyük bir güç kazandı.

En sonunda da kahraman, kötü adamın hakkından gelmeyi başardı ve kitabın sonu da tekrar güzellikleri ile eğlenen kahramnın en güçlü olmasıyla bitti.

Sa Jin, kitabı hatırlayınca yüzünde tuhaf bir ifade belirdi. Böyle kitaplar okuduğu için elbette öldükten sonra reenkarnasyona inanıyordu.

Hemen yataktan kalktı ve odanın içinde bulunan küçük bir ayna buldu ve kendisini inceledi.

The second life of evil! {BL}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin