"Conceited!"

711 44 4
                                    

Arkadaşlar sizi çok seviyorum henüz bir saat oldu ama birsürü okuma var çok mutluyum.... Ed Sheeran-Give me love ile okuyun "-" "Kendini beğenmiş!!!"

Neye uğradığımı şaşırdım! Kafamı kaldırdım ve nerede olduğuma bakmaya başladım. Sonunda aklıma dank etti. En son o geriezekalı üzerine içki döktüğüm için beni duvara fırlatmıştı. Sanırım vicdan azabı çekiyordu. Iyide burası neresi.. Kapının sertçe açılmasıyla kendime geldim. Bu oydu Ela Göz... "Oo uyandın mı sürtük?"deyince  "Hey se-sen" diye kekelemistim. "Kes sesini ve beni dinle. Yaptıklarının bedelini ödeyeceksin." "iyide ben na naaptım sana. Tamam ne istersen yaparım şimdi eve gidiyorum." sesim titrememisti bu güzel. "Hey hey!" kolumdan tuttu. "Hiç bir yere gidemezsin. Yaptıklarının bedelini ödemen gerek bebeğim." büyük bir kahkaha attı.
Ah bu halde bile çok yakışıklı. Ama hey kendime gelmeliydim. Ne yapıyorum. Sessizce "Daha seni tanımıyorum bile "." be-ben dün için üzgünüm ama ne yapabilirim aşık olduğum- ah ne anlatiyorum ki- özür dilerim tamam? Beni bırak" cıklama sesi yavaş yavaş arttı. Bana yaklaştı ve "Ahh Quin sadece 1 hafta sonra serbestsin. " konuşmamı beklemeden hızla odayı terk etti.
Yavaşca kalktım ve etrafı süzmeye başladım hala geceydi sanırım. Cidden buraya nasıl geldiğimi bilmiyorum. Her neyse telefonumu aramaya başladım. Ama bulamadım. Bulmam anormaldi zaten... Ah be Ela Göze ne yaptım ben sana. Hayatım boyunca Derek'e duyduğum platonik aşktan başka bir suçum yoktu. Bir an dün gece geldi aklıma. Onu öpüşü. Sahiplenici şekilde öpüşü. Aklımda bunlar dönerken gözlerimim dolduğunu hissetim. Ne dersin iç sesim onu kaybettim bu sefer ha?

"One Week" (Bad Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin