"Mixed"

275 19 6
                                    

Sözümü tuttum 2 saatte 60 iyi bir başarı çok sağolun melaikelerim. Hemen bölüme geçiyorum... Muah muah

"Lana Del Rey-Born to die" ile okuyun

Quin'de' devam

Neye uğradığımı şaşırdım. Hala şoktaydım. Voleria'ya neler olduğunu sormak istedim ama aptalca Harry'ye sırıtıyordu. Bayan Wingsten çocuklara. Bizim önümüzdeki boş sıraları göstererek oturmalarını söyledi........

Zil çaldığında hızla kantine indim. Evet beyinsiz iç sesim. Seni dinlemedim. Nasıl ve neden dinleyeyim? Zayn beni öylece bırakıp gitti ve günlerce aramadı. Şimdi ise sınıf arkadaşım oldu. O tam bir .... Arkamdan geldiğini hissettim ama umursamadım. "Quin! Hemen beklemessen seni tüm okulun önünde-" sinirle arkamı döndüm. "Kes sesini!" deyip onu kimsenin olmadığı yangın merdivenlerine çektim. "Quin sen ne bokum yiyorsun?" hah a benzer bir ses çıkardım. "Asıl sen ne yapıyorsun Zayn? Beni öylece bırakıp gittin. Aramadın. Sormadın. Louis beklememi söyledi ama neler oluyor? Ha neden ko-" yine hile. Lanet olsun. Beni öpmüştü. Yine nefesim kesildi. Yine mal gibi kaldım. Onu itmeye çalışsamda izin vermedi. Bende ona karşılık vermiştim bu sefer. Napiyim çok özledim gerizekalıyı. Bunu yüzüne söylersem beni gebertir. Yemiyo tabi dimi. Kes sesini Sürtük iç ses. Benden uzaklaşıp aramızda mesafe bıraktı. "Yine çok konuşuyorsun be güzelim." salakca sırıttım. O da bana gülümsedi. Ama üzerimde gözlerini gezdirirken. Çenesinin kasıldığını gördüm. Ne var anlamında bir bakış attım. Bağırmaya başlamasıyla irkildim. "Bu etek ne skm Quin? Bu ne lan? Sen bununla mıydın sabahtan beri? Benim kızım? Ha cevap ver?" oha beni kıskandı mı. "Evet kıskandım! LANET OLSUN! BİR DAHA ETEK GİYDİĞİNİ GÖRÜRSEM BACAKLARINI KIRARIM. SONRA DA-" Oha dışardan düşünmüşüm. Agsgsgdggdf. Valla daha fazla konuşursa beni burda gebertebilirdi. Bu yüzden bu sefee hileyi ben yaptım ve onu öptüm. Lanet olsun çok güzel kokuyor ipineee . Ondan ayrıldığımda sırıtarak bulunduğumuz yerden sınıfa yöneldim. Arkamdan söylendiğini duydum. Sonra sesini yükseltti. "Unutmadım. Cezanı evde vereceğim. Ama beni delirtiyorsun Quin." oha Quin kızardın senn. Çüşş. İç sesime küfürler yağdırarak sınıfa girdim. Voleria ve Harry sarmaş dolaş sınıftaydı. O değilde Louis yavrum sahipsizdi ve bir sürü kız etrafında ciyaklayıp duruyordu. Hızla yanına gidip. "Lou sevgilin aradı. Çıkışta seni bekliyor. Telefonun neden kapalı ahmak kız merak etmiş." ilk başta ne sevgilisi der gibi baktı ama göz kırpmamla sırıttı. Kızlarda mızmızlanarak uzaklaştılar. Zayn yanıma gelip ellerini belime doladı. "Biri görecek aptal." ateş saçan gözlerle bana baktı. Aptal demiştim. Bittim diye düşünürken. Gülümsedi ve "kızlar beni deli gibi istiyor. Ah sevgilim olduğunu bilmeleri lazım değil mi bebeğim?" ne kızlar mı? Ya off bu benim sev- ooo Zayn bana çıkma teklifi etmemişti. Ya ne saçmalıyorum ben? O kadar şey yaptı daha ne yapsın? Ama etseydi nolurdu ki? Hayvan yaa. Ya ama ama olmaz ki. Lanet olsun bu Ariana'ydı gözlerini bize dikti. En son Zayn bana arkadan sarılıyorduya hani hah. Bu gerizekalı bizi uzaklaştırmak için yalandan beni kendine çekti ve sarıldı. Iyhh bide sulu öpücükler konduruyordu. Nasıl ki Zayn öpünce dünyanın en mutlu insanı oluyorsam bu kız öpünce ölmek istiyorum. Bir de ne dese beğenir siniz "Quin canım yaa sen zayıfladın mı? Ay zaten çrkndn ahah yani kötü görünüyorsun. " Sürtük beni sevgil- ya sevgili değiliz. Küçük düşürmeye çalışıyordu. Ama Zayn ağzının payını verdi. "İsterse 1000 kilo olsun. O benim gözümde hep güzel olacak. Ha bu arada onu sevme nedenim. Diğerlerinden farklı olması. O bir kaltak değil Ariana. Ondan uzak DUR!" Ah bu çocuk beni bitiriyor. Benim Aşık olduğum adam. Ulan Bad Boy ölüyorum senin için yaa. Eriyorum. Geberiyorum. Yaa pffff Adamsın Zayn. Ne oldu aptal iç ses? Kıskandın mı. Bak Zayn'ime ahahah. Araiana mal gibi bakıyordu. Bir şeyler geveleyip topuklarını yere vura vura uzaklaştı. O ara gözüm Lou'ya takıldı. Deli gibi bir şeyler çiziyordu. Yanına yaklaşmamla kağıdı arkasına gizledi. "Hey Lou sakin ol." gülümsemeye çalıştı. Kıpkırmızı olmuştu. "Şu kızdan hoşlanıyor!" bu Nial'di ah şu şirinliğe bak. "Kes lan sesini!" Lou sinirle Nial'in kafasına vurdu. Yaa o ne dedi az once? O kız kim? "Hangi kız lan çakma sarışın?" Bu Zayn tam bir öküz yaa. Çocuğa hakaret ediyordu. Ama umursayan kim? Alışmışlar artık Zayn'in hödüklüklerine. Her neyse kafamı Nial'in gösterdiği yere çevirmemle biricik kuzenim Erica ile göz göze geldik. Çığlıklarla birbirimize sarıldık. O da annem gibi New York'taydı. Ama teyzem öldüğünden beri tek yaşıyordu. Şimdi ise buradaydı. Cıvıltıyla konuştu. "Quin seni çok özledim. Ohaa harika görünüyorsun." ona bakakaldım. Asıl o harika görünüyordu. Bu kıza ne olmuş. Küçük kuzenim genç kız olmuştu. 16 yaşındaydı. Aramızda 1 yaş vardı ve o Nial'le yaşıttı. Hey sakin Nial'le aynı sınıfta olmak zorunda değil. "Asıl sen harikasın bebeğim." Voleria tısladı. "Sevgi gösteriniz bittiyse tanışabilir miyiz?" ahh pardon yaa "Bunlar arkadaşlarım. " Zayn tek kaşını kaldırdı ama umursamadım. "Bella, Liam, Voleria, Nial ki sanırım tanışıyorsunuz, Bu da Zayn, Lou baksana" herkesle el sıkıştı. Ama Lou'yla farklı. Ne yani Nial'in, Lou'ya aşık olduğunu iddia ettiği kız kuzenim miydi? Ahahahha. "Ben acıktım." diye göz devirdi Nial. Hepimiz ona gülüyorduk. Ah be Ericia yerim senii. (Ericia rolünü Carly Rae Japson canlandırıyor. O kadar şirin ki en çok ona yakışır bu karakter.) Nial sinirden kuduruyordu. Çünkü tek sap oydu. Li, Bel'e hararetle bir şeyler anlatiyordu, Voleria çapkın erkeği Harild'ı kızlardan koruyor Harry ise bu haline gülüyordu, Ericia ise kulağına fısıldamamla Lou'yla çoktan kaynaşmıştı ikiside çok mutluydu. Biz ise : "Zayn tamam çek şu gözlerini eteğimden. Yeminle sinirden eteği erittin. Yaa" Zayn kaşları çatık "Şu pç sana mı baktı? Kafasını koparıp gelicem-" bu haline kahkaha atıp ona sıkıca sarıldım. O da bana. Ahh yavrucuğum Nial ise tek başına açım deyip duruyordu. Biz böyle mutluyken mutluluğun bozulmaması imkansızdı. Şerefsiz Derek gelmişti. Pislik. Yanımıza sırıtarak yaklaştı. Zayn'in kulağına bir şeyler fısıldadı. Zayn'in elalarına karanlık bulutlar inmişti yine. Anlamsızca bakisiyorduk hepimiz. Derek elinden bir şey çıkardı ve "Bunu görmesini ister misin Zayn?" neyi? Yaa "Hayır yapma." dedi Zayn. Anlamıyorum ne oluyor be. "Neyi?" dedim. Gel ve bak. Sevgilinin ne kadar adi bir pç olduğunu öğrenme zamanı prenses." Derek alayla konuşmuştu. Ama hala neyden hbahsediyorlar anlamıyordum. Zayn'i hiç bu kadar çaresiz görmemiştim. Öyle sessizdi ki. Fısıldayışını zar zor duydum. "Yapma. Bakma lutfen Quin. Yalvarırım bakma." "Seni uyardım Zayn. Beni dinlemedin." Zayn'e bakmaya korkuyordum. Hızla Derek'in yanina gittim. Elindeki resme bakmamla yere yığılmam bir olmuştu. Derek'in iğrenç sesini duydum. "Seni uyarmıştım. Tekrar kullanıldın benim saf Quin'im"

Özenle yazdığım uzun bir bölüm. Sizi seviyorum beybilerimmm.

"One Week" (Bad Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin