"What Now?"

325 20 23
                                    

@Kbgcr13'e itahfen umarım seversiniz. Artık bir hafta dolduğuna göre okul vakti beybilerrrrr. Eski bir şarkı ama tam bu bölüme uyuyor.

"Jason Derulo-Stupid Love" ile okuyunuz. Please.

Quin'in Anlatımı

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Gece kızlar burda olduğu için uyuyamamıştım. Ve çok uykusuzdum. Hızla ayağa kalkıp dolaba yöneldim. Ne giyeceğime bir türlü karar veremiyordum. Elime geçen siyah mini bir eteği ve düz pembe bir gömleği üzerime geçirdim. Aşağı indiğimde Voleria ve Bella evdeydi. Hızla kahvaltı edip arabalarımıza bindik ve okula geldik. Zaten geç kalmıştık ve uzun zamandır okulu asıyordum. Bella sınıfına gitti. Son sınıf olduğunu söylemiştim zaten. Bizde sınıfa geçtik. En arkaya geçip oturdum. Voleria'da yanıma oturdu. Bayan Wingsten'in sınıfa girmesiyle bir sessizlik oluştu. Bana karşı kısa nasihatlerde bulundu. 'Okulu asmamalısın. Sen çalışkan bir kızdın Quin neler oldu sana?' gibi gibi gibi....... Ders cidden sıkıyordu. Kafamı masaya gömdüm ve uyumak üzereydim. Kapının tıklatıldığını duydum. Ama umrumda değildi. Ah unutmadan havuz mevzusunun ardından Zayn'e bir telefon gelmişti ve hiç cevap vermeden evi terk ettmişti. Onu sürekli aramama ve mesaj atmama rağmen cevap vermemişti. Uzun bir depresyon döneminden sonra Louis gelmiş ve 'Quin onu bir süre arama. Her şey düzelecek ama beklersen ve sabredersen. O iyi tamam mı guzelim?' deyip gitmişti. Cidden ama ne yaptığım ne yaşadığım umrunda değildi. Her gün evine gidiyordum. Belki gelmiştir umuduyla ama yoktu. Hiç olmamıştı. Ara ara okula gitmiştim ama dediğim gibi ara ara.... Sinirden delirmeye başlamıştım yine. Neydi bu sakladığı? Neyden korkuyordu? Yoksa başkası mı vardı? Böyle aptalca düşünürken sacmalama dedim kendi kendime... Zayn böyle bir şey yapmazdı? Dimi? Bayan Wingsten'ın sesini duydum. "Ah siz yeni çocuklarsınız. Gelin bakalım tanıyalım sizi." ay yeni birileri mi gelmişti. Aman banane. Ama etraftan kızların sesini duymamakta elde değil kafamı kaldırıp bakmak istedim. "Ay ne kadar tatlılar." "Oha gözlere bak." "Bunlar insansa ben neyim lan." cidden meraklanmıştım. Noluoz len. "Merhaba efendim." o ses. Hadi canım. Kafayı mı yedin Quin. Zayn burada olamaz imkansız. Eminim delirdigin için sesini duyduğunu sandın. İç sesimle cebelleşirken bayan Winsten'ın eridiğini hissediyordum sesinden. O kadar mı yakışıklılar? "Ho-hoşgeldiniz. Adlarınızı öğrenebilir miyim?" "Ben Zayn efendim. Bu Louis bu da Harry." Ney? Yok artık. Daha neler. Cidden ama. İkinci kez Aman Tanrım didim. Agsgdggd. Bu sefer kalbim bağırsaklarımdan süzülüp böbreklerime kaçmıştı. Kafamı hızla kaldırdım ve özlediğim ela gözlerle kavuştum. Bana sinsice sırıttı. "Ah Quin ve Voleria. Siz bu sınıfta mıydınız? Hiç bilmiyorduk." Sadece benim duymamı ister gibi fısıldadı. "Kader."

"One Week" (Bad Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin