"Your Leave Me!"

298 19 11
                                    

Bugünkü ikinci bölüm.... @EdaToy'a itafhen "-" Muck aşkım.....

"Gabrielle Aplin-The Power Of Love" ile okuyun......

Zayn'in Anlatımı
Gözlerimi yavaşça aralandım. Başım ağrıyordu. Olanları hatırladığımda yataktan kalkmaya çalıştım. Bu ev Liam'ın Bradfords'daki eviydi. Quin'den ayrılışımin üzerinden kaç gün geçti bilmiyordum ama Liam beni buraya getirmekle en doğru şeyi yapmıştı. Bana bir şey olursa buraya getirecekti. Böylece Quin zarar getirmeyecekti. Başımın dönmesiyle yataktan destek aldım ve doğruldum. Göğüs kafesim ağrıyordu. Acıyla inledim. Biraz sonra Li yanıma geldi ve beni tekrar yatırdı. "Quin'den bir haber var mı?" tıslayarak konuştu. "Kimseyle konuşmuyor ve sürekli yazdığın notu okuyormuş. Üzgünüm ama kız delirmiş lan." sinirle yastığa vurdum. "Başka çarem mi var.skym ya." "Zayn onu kullanmadığını ve bir haftayı öğrenmiş." Sinirden deliye döndüm. "Hangi bok beyinli anlattı" Sessizce "Bella anlatmış. Quin anlatması için yalvarmış. Öğrenince senin yanına gelip senden ozur dileyecekmiş ama sen buradasın işte." Ne özür mü dileyecekti? Yine hata yaptım. Yine onu uzdüm. Lanet olsun bana be! "Liam! Beni ona götür. Yalvarırım." Olumsuz anlamda kafa salladı. "Şu an aklın başında değil. Olmaz Zayn. Ona Derek dahil bütün düşmanların zarar verecektir." doğru söylüyordu. Ayağa kalkıp balkona çıktım. Liamdan aldığım sigarayı ciğerlerimi yamasına rağmen içtim.

Quin'in Anlatımı
Sürekli yazdığı notu okuyordum. "Senin için senden vazgeçiyorum. Şimdiye kadar yaşattıklarım için üzgünüm güzelim. Seni Seviyorum." Ben her şeye rağmen onun yanında olmak istemişken o beni bırakmıştı. Üstelik bir hafta olmasına 13 saat kala. Erkenden gitti. Sürekli ağlıyordum ve hiç bir şey yemiyor icmiyordum. Yaşıyor mu durumu nasıl bilmiyordum. Canım yanıyordu. Sadece acı hissediyordum. Kalbimde. Kocaman bir acı..... İlk günlere rağmen sakindim. En azından kendime zarar vermiyordum artık. Dün saçlarımı ne kadar cektiysem ellerimde kalmışlardı... Voleria'da benim halmie ağlayıp duruyordu. Kapı çalınca fısıltıyla "gel" dedim. Bella yanıma gelip beni kendine çekti. Saçlarımı öptü. Üzülme. Dua et bugün son gün belki gece yarısından once gelir. Tamam gelmeyedebilir. Ama belki rüyanda mutlu olursunuz ha? Hadi kuzum yeter artık." kafamı olumlu anlamda salladım ve gözlerimi kapadım. Bir umut bekliyordum. Bella'nın dediği gibi yaptım ve hayal kurmaya başladım.......

Duyduğum tıkırtılarla gözlerimi araladım. Bu-bu Zayn'di saçlarımı öptü ve kokumu içine çekti. Rüya olduğunu dusunuyordum. Ama gerçekti. Arkasını dönüp kapıya yonlendginde kolunu sımsıkı tuttum. "Gitme. Bir kez daha beni bırakma." dedim

Not:Arkadaşlar bir hafta düzgün bölüm yayinlayamayacagim çünkü bilgi yarışmamız var ve ona çalışıyorum. Sizi seviyorum. Bunu telafi edecegim...

"One Week" (Bad Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin