Sonunda büyük gün cumartesi hahqhah hemen bölüme geçeyim muck. Ha buarada yeni bir kitaba başlayacağım. Mükemmel bir şey. Bad boy var. Zorla evlilik var. Aşk ve nefret bir arada. Romantik komedimmm
Quin'den Devam
Ariana'yla sarmaş dolaş ağlaşırken kapı sertçe açıldı. Gelen Derek'ti bağırmaya başladı. "O bok beyinli sevgilin depoyu öğrenmiş. Ama sen ona bırakmam." sonra adamlarına emretti. "Bu sürtüklerin gözlerini bağlayıp arabaya bindirin." gözlerimizi neden bağlandığına dair bir fikrim yoktu. Adamlar söz dinleyip Derek'in dediklerini yaptılar. Lanet olsun sana! Ağzımızıda bağladıkları için ses çıkarmıyorduk. Zayn gelmişti. Sesini duydum. Adamlarına emirler veriyordu. 'Kurtar beni Zayn. Sana ihtiyacım var.' biraz sonra ağzıma kapanan bezle gözlerim ağırlaştı ve uykuya hapsoldum.....
''''''''''''''''''''''Uyandığımda bağlı olmadığımızı fark ettim. Sanırım Zayn bizi kurtarmıştı. Mutluluktan sırıtırken kapı açıldı. "Zayn." dedim ama gelen Derek'ti. Yüzümü buruşturdum "Asla senin olmayacağım." denenle kahkaha attı. Yanıma gelip saçlarımı elleri arasına aldı. "Öyle bir olacaksın ki." demesiyle tekmeyi geçirdim. Yere yatıp bebek gibi inlemeye başladığında konuştum. "Kalbim her zaman Zayn'in olacak. Anladin mı? Bana ne yaparsan yap duygularım asla değişmeyecek." yavaş yavaş ayağa kalktı. Korkuyla geri çekildim. Ama sessizce odayı terk etti. Şoktan ağzım açık kaldı. Ariana'nın sesiyle ona döndüm "Bu çok ağırdı. Senden hoşlanıyordu. Quin." ne Derek mi? Ahahah rüyamda görsem inanmam. Sanırım gündüzdü. Biz bodrum gibi bir yerdeydik ama içeriye sızan ışıklardan bunu anlayabilirdiniz. Ariana'nın yanına oturdum.....
Zayn'in Anlatımı
"Liam kafayı yiycem. Bulun kızımı. Nefes alamıyorum." diye tıslayıp duruyordum. Çok çaresizim. Hiç bir şey yapamıyorum. Quin'in canı yanıyor. Ben kös kös oturuyorum. Belki bulurum umuduyla arabama fırladım. Sürücü koltuğuna oturdum. Kemeri bağlamak için dahi zamanım yoktu. Quin'i deli gibi özlüyordum. Hepsi benim suçumdu. O sürtük Ariana'ya nasıl inanmıştım. Telefonum çalıyordu. Korkuyla elimi cebime attım. Ya yine Derek'se diye düşünürken açma kilidini kaydırdım. "Alo?" duyduklarımla arabanın frenine sertçe yüklendim. "Gel ve sürtüğünü al."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"One Week" (Bad Boy)
Fanfiction"Zayn ya seni bir gün bir bırakırsam?" "Seni öldürürüm Quin!" "Ben ölünce üzülmez misin?" "Sen ölünce üzülecek bir kalbim olmayacak." ............................. ❤ ZAYLENA ❤ "Aşkı bulmuşken kaybetmek mi?"