"iryargomez ve Kbgcr13 ' e itafhen sizi seviyorum prenseslerim "-" Her neyse sizi çok seviyorum.... 500 e ulaştık ha? Yorum yapmıyorsunuz üzülüyorum. Beni takip etmeyi unutmayın aşklarım. Çok konuştum hemen bölüme geçelim...
"Apocalycptica-I don't care" ile okuyun
Eve gelmiştik. Diğerleri bizimle değildi. Bara gitmeyi tercih ettiler ama Zayn ve ben eve gelmiştik. Araba durunca Zayn'i umursamadan indim ve yürümeye başladım. Aman Tanrım... Beni kurtarmaya mı gelmişti. 'Please Help Me' diye iç geçirdim.
"Quin bebeğim. Seni ne kadar merak ettim." bu Derek'ti. Ona güvenmek zorundayım. Buradan kurtulmak için. "Derek" diye fısıldayıp ona sarıldım. O ise şiddetle beni öptü! O kadar korkuyyordum ki Zayn'den. Ne kadar Derek beni Ariana'yla aldatmış olsa da hala onu deli gibi seviyordum. Bir kez gülümsemesi onu affetmem için yeterli bir sebepti. "Burada ne işin var?" sesli bir şekilde "sen benimsim Quin. Seni kurtarmaya geldim prensesim." aptalca sırıttım. Böyle kızarmış ve sırıtık suratla Zayne kafamı çevirdim. Ona kime ait olduğumu gördün mü bakışı attım. Ben Derek'e aşığım. ah lanet! Lanet! LANET! Konuşmama izin vermeden Zayn geldi ve yumruğunu Derek'e geçirdi. "Zayn SEN NE YAPIYORSUN?" bağırmamı umursamadan vurmaya devam etti. Engel olmak için bir kaç kez kolunu tutmaya çalışdım ama her seferinde beni başka bir yere fırlattı. O zebellah kılıklı adamlarına bağırmasıyla beni içeri (zorla) soktular. Göz yaşlarıma hakim olamıyordum. Derek'i öldürebilirdi. Korkuyorum Tanrım lanet olsun. Nasıl böyle şeyler olabilirdi? Ne suç işledim ben. İyice oturduğum yere sindim. Bacaklarımı karnıma kadar çektim. Ağlamam şiddetlenmişti. Korkuyla çığlık attım. Zayn kapıyı kırmıştı. Yanıma geldiğinde gözlerine dikkatle baktım. Elaları karanlığa bürünmüştü. O bana sevgiyle bakan elalar. (Hazel Eyes) Bağırmasıyla ona bakmayı kestim. Küfürler savuruyordu. "LANET OLSUN! DAHA BİR KAÇ SAAT ÖNCE SANA DUYGULARIMI AÇIKLADIM! SANA GÜVENDIM! BENİM KIZIM DEDIM! SEN NE BOK YEDİN! Onun seni öpmesine izin verdin" son cümlesini fısıltıyla söylemişti! Daha fazla ağlamamak için gözlerimi ellerimle kapattım. Resmen oturduğum yerle birlikteydim. O derece korkuyordum.
*******Biraz sonra saçlarımı biri eline aldı ve ensemde bir nefes hissettim. Aşırı nane ve sigara kokusu. Zayn. Duyduğum sözlerle kendimden geçtim. Bu-bu
"Artık ölü ya da diri olsan da umrumda değil"
Yeah, deal with it.
Evet kabullenYou try to break me,
Sen beni mahvetmeye calıstınYou wanna break me,
Sen beni mahvetmek istedinBit by bit.
Parça parçaThat's just part of it.
bu sadece onun bir bölümüIf you are dead or still alive
Ölü ya da diri olsan daI don't care!
Umrumda değilI don't care!
Umrumda değilAnd all the things you left behind
Ardında bıraktığın her şeyI don't care!
Umrumda değil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"One Week" (Bad Boy)
Fanfiction"Zayn ya seni bir gün bir bırakırsam?" "Seni öldürürüm Quin!" "Ben ölünce üzülmez misin?" "Sen ölünce üzülecek bir kalbim olmayacak." ............................. ❤ ZAYLENA ❤ "Aşkı bulmuşken kaybetmek mi?"