"I don't care"

612 42 6
                                    

Sanırım hızla büyüyoruz çok mutluyum. Okumaya devam kütüphanenize eklemeyi unutmayın. Neyse uzattım meleklerim... Asıl hikaye yeni başlıyor... KBG seni seviyorum bebeğim Kbgcr13
"Beyonce-Crazy in love" ile okuyun aşklarım......

Gözlerimi zar zor açtım bu da ne? Üzerimde bir ağırlık vardı.... Tanrım. Bu-bu Ela Göz -daha adını dahi bilmediğim için ona böyle sesleniyorum- en son ağlayarak uyumuştum. Derek yüzünden... Şu an ise ela göz yanımda bana sarılmış uyuyordu. Ah ne kadarda şirindi... Aptalca sırıtıp ona bakıyorsum. "Quin ne o? Bana aşık mı oldun yoksa?" büyük bir kahkaha attı ve konuşmama izin vermeden "Sadece bir hafta." sinirle ayağa kalktım

"DINLE! BENİ KAÇIRDIN VE 1 GECEDİR BURADAYIM! AH KAFAYI YİYECEĞİM SEN NE HALT EDİYORSUN BE? SADECE LANET OLASI BİR İÇKİYİ DÖKTÜM DİYE Mİ BUNLAR? SEN LANET HERIF ADINI BİLE BILMIYORUM. BIRAK BENI." sözüm daha bitmemişti. Off. Bir anda boğazıma yapıştı. Nefesim kesildi. "SEN AZ ÖNCE BANA BAĞIRDIN MI? " kafamı ve vücudumu duvara çarptı. "Ne-nefes al-alamıyorum" ağladığımı hissettim. Ellerini çekti ve duvara sertçe bir yumruk geçirdi. "BEN ZAYN. ZAYN MALİK BU ADI ASLA UNUTMA. BEN KÖTÜ ÇOCUK. ANLADIN? BİR DAHA BANA SESİNİ YÜKSELTIRSEN!"
sustu ve sinirle kapıya yöneldi. Bu sefer öğrenecektim. "Zayn -garip bir isimdi yabancı geldi- 1 hafta ne peki?" bana döndü sinsice sırıttığını görmemek elde değildi. "Bedel güzelim" dedi. " hadi aşağı gel seni arkadaşlarımla tanistiracagi." yine bana söz hakkı vermeden gitti. Ahh bir yerlere tekme atmak istedim ama bunu yaparsam olacakları düşündüm ve altıma isememek için zor durdum. "Hey lanet olası iç sesim tabiiki ondan korkmuyorum. Belki biraz ama altıma korkudan işemiyorum tamam mı? Şimdi kes sesini" Ben deli gibi kendimle konuşurken. "Quin deli gibi konuşmayı bırak ve aşağı in." Ne lanet olsun içimden konuşmuştum. Beni asla duyamazdı. "Ahhh" ayağımı sehpaya vurdum...

Zayn aptalca ve mükemmel yani azcık tamam harika bir kahkaha attı ve "Çok safsın Quin." ne beni kandırdı mı yani? İç sesimi nasıl duyabilirdi ki zaten çok aptalım. ","

"One Week" (Bad Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin