İlk kitabımdır ... Diğer kitaplarımada bakınız... Başı sıkıcı diye bırakmayın umarım seversiniz..... Başlayalım....
"Justin Bieber ft. Rihanna- In the dark" ile okuyun
Telefonuma gelen mesajla irkildim. Gözlerim yarı açık yarı kapalı mesaja baktım. Ah tanrımm bu Voleria'ydı. "Hemen o koca poponu kaldır ve bize gel!" hışımla kalktım. Bu kız hep böyleydi. Imm çılgındı yani. Acaba yine ne saçmalayacak diye düşünerek harekete geçtim. Uzerime siyah şortumu ve pembe kazağımı geçirdim. Spor ayakkabılarımıda ayağıma giydim ve koşarak arabaya binip Voleria'nın evine sürdüm.........
"Hey senin derdin ne? Beni sabahın köründe neden buraya çağırdın?" diye çıkıştım. Cidden sabahları erken uyanmaktan nefret ederim. Zaten okul yetiyor. Bir de bu kız hssh "Kes sesini ve beni dinle bugün Derek'in doğum günü. Bir şeyler yapmalıyız." dedi. Kahretsin tamamen unutmuştum. Geçen Cumartesi sevgilisini dövdüğümden beri konuşmuyorduk. Evet suçluydum ama ne yapayım? Onlara dayanamıyorum. Derek'te bana küsmüş oldu böylece. "Quin orda mısın?" Voleria konuşunca yine daldığımı hissettim. Kendimi affettirmeliyim diye düşünerek teklifi kabul ettim. "Tamam. Hadi mekan bakalım" dedim. Bir çığlık attı ve sevinçle ellerini çırptı.
4 Saat Sonra
"Ah çok yoruldum." diye iç geçirdim. Sabahtan beri dolaşıyorduk ve son olarak burası kalmıştı.... Ama birisi bizden önce davrandı. Ne yani o kadar dolaştık burayı bulduk ve başkasına kaptırıyoruz. Zaten biz de şans olsaydı ohoo. Voleria cırladı "Önce biz geldik." dedi. kıvırcık ve oldukça yakışıklı görünen çocuk, Voleria' yı umursamadı. "Sana diyorum gerzek buraya ihtiyacımız var." Voleria konuşmaya devam ederken, kıvırcık parayı ödemişti bile. "Voleria hadi gidelim. Partiyi evdede yapabiliriz"dedim. Birden kıvırcığın ilgisini çekmiş gibi bize döndü ve "Partilere bayılırım eğer 5 kişiyi kabul ederseniz burada ücretsiz partinizi verebilirsiniz." dedi. ah işte bu. "Tamam" diye bağırdım zaferle.... Sonuçta 5 kişiden ne zarar çıkabilirdi ki????
Şimdi ise ne giyeceğimize karar veriyorduk. "Vay harikasın bebeğim" diyen Voleria'ya bir bakış atıp aynanın karşısına geçtim. Sessiz bir ıslık çaldım cidden fıstık gibi olmuştum. Ateş kırmızısı bir elbise, siyah topuklular ve dalgalı saçlarım.... (Yorumda var) Bunlar fazla geldi. Kendimden bahsedecek olursam, ben Quin FLAİR 17 yaşındayım, babam annemi sarışın Anabella yüzünden terk ettiğinden beri yalnız bir şekilde Londra'da yaşıyorum. Annem ise Newyork'ta. Her ay düzenli harçlık gönderir ve işinden zaman buldukça yılda bir kaç kez beni ziyarete gelir. Babamla ise görüşmüyorum.... Voleria ve Derek ise en yakın arkadaşlarım. Aslında Derek biraz farklı. Onu seviyorum. Her birlikte olduğu kızı dövüyorum. Sanırım deliyim. Bu gece kesinlikle ona duygularımı açıklayacağım. Ne olursa olsun........
Parti Zamanı
şimdiden sıkılmaya başlamıştım. Gece yarısını bekliyordum. Sonunda Derek için bir şansım olacaktı. Hem Voleria onun da benim gibi hissettiğini söylemişti. Ağzımı şişirdim ve boş boş etrafı süzmeye başladım...
Gözlerim sadece bir yere takıldı. Bir anlık nefes alamadım. Kalbim durdu. Lanet olsun Derek biriyle dans ediyordu. Dikkatlice bakınca onun Ariana olduğunu anlayabilirdiniz. Okulda çıkmadığı erkek yoktu. Derek hariç. Sürtük! Ve işte! Derek onu öptü! Kan beynime fışkırdı! Deli gibi kalktım ve kapıya doğru koşmaya başladım. Göz yaşlarım akmamak için savaşırken sertçe birine çarptım. Ahh çarpmamla içki kafasından aşağı boşaldı. Neler oluyordu. Beni kendine çekti. İnanılmaz bir kokuya ve tüm dünyayı kıskandıracak elalara sahipti. Kendimden geçtim. İç sesim "Sanırım beni öpecek ha? Derken kes sesini dedim ve kendimi susturdum" aptalca hala ona bakarken beni kolumdan tuttu ve duvara? evet evet duvara FIRLATTI!!! Son duyduğum ses ise "Artık Benimsin" di.....
Arkadaşlar vote vermeyi unutmayın. Kitabı kutuphanenize ekleyin. Sizi seviyorum... ","
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"One Week" (Bad Boy)
Fanfic"Zayn ya seni bir gün bir bırakırsam?" "Seni öldürürüm Quin!" "Ben ölünce üzülmez misin?" "Sen ölünce üzülecek bir kalbim olmayacak." ............................. ❤ ZAYLENA ❤ "Aşkı bulmuşken kaybetmek mi?"