"Revenge Time!"

533 40 17
                                    

Değerli yorumcularım  Zayneppp1D ve Yumurcakenes sizi seviyorum. Arkadaşlar harika kitapları var lütfen göz atın bir.... İlgi içinde sağolun ah bide yorum yapsanız isimlerinize itafhen yazacağım bölümleri... Bekliyorum. Her neyse çok konuştum birtanelerim

"Chiristiana Perri-Human" ile okuyun
Zayn'in söylediklerinden etkilenmiştim ama daha tanımadığım bir adama aşık olamazdım ama onu intikam için kullanabilirdim değil mi?
"Quin?" Voleria'nın sesiyle aklımdaki düşünceleri silmiştim. "Evet?" dedim "Quin sen iyi değilsin. Aşağı inelim diyecektim ama konuşmak ister misin?" hayır anlamında başımı salladım. Tam gidiyordu ki "Birisi intikam için seni kullansa ne yapardin? Voleria?" şaşkınca bana döndü ve tekrar yanıma geldi "Onu asla ama asla affetmezdim, kafasını parçalara ayırırdım" bir süre sessiz kaldım "Hey şaka yapıyorum bu iğrenç ve insan bu kadar aşağılık olamaz, hadi aşağı gel" elimden tuttu ve birlikte aşağı indik.

Ariana Zayn'e yiyecekmiş gibi bakıyordu "Sanırım biri salyalarını silmeli" Voleria'nın bu sözü üzerine bir kahkaha attım herkes bize döndü. "Nerde kaldınız be?" Ah Niall yine mi sen? "Kareokeye karar verdik" diğerleri ne ara der gibi Nial'e bakıyorlardı. Cidden Nial deli ve eğlenceliydi. "Peki" dedi Zayn "Hadi çıkalım. "Ne bu halde mi?" diye tısladım. Ariana ise beklenmedik şekilde "Sanırım benden giyinebilirsin buraya yatı-" liam sözüne devam etmesine izin vermeden "Hadi Quin acele et-"

Kıçımın tam altında biten kot bir şort ve oldukça dekolteli beyaz bir t-shirt altına ise beyaz bir converse giymiştim. Tanrım zaten Ariana dan ne beklenirdi ki o sür- " Düğüne mi gidiyoruz hadi be kızım yaa" Zayn in sesiyle kendime geldim ve aşağı indim ama "Quin kafayı mı yedin bu ne hal" ne-ne yapmıştım ki derken zevzek Nial "ah tanrım" diye kıkırdadı bir kerede kesse sesini "Çabuk çıkar şunları" Voleria canım arkadaşım lafa karıştı "Çıplak mı gelsin kız Zayn?" zayn sinirle "Lanet olsun çıkın hadi" dedi. Voleria'yı kocaman öptüm. Hey Zayn sen kimsin demek isterdim ama bilirsiniz ....korkusu başa belaa ahhahahah

Buradan sonrasını 1D- One Way Or Another ile okuyun......
"Nial burası lunapark. Sen kafayı mı yedin?" bu çocuk tam bir üşütük. "Biliyorum ama bu daha eğlenceli. Hadi eğlenmeliyiz..." Hayır hayır o dönen iğrenç şeye asla binmeyeceğim. "Hadi ama bebeğim korkuyor musun?" Voleria ya kes sesini bakışı attım....

"Ahh ölüyorum. Lanet olsun sana Nial" cidden binmiştik. "Ne oldu bebeğim korktun mu" ahh kesmeli sesini "zaaaaayn donuyorummm." dedim ama "kıçın açık dolaşmamaliydin. Hem hiç inandırıcı değil." ve çığlıklarrrrr....

Evet yeter artık Ariana bir saniye dahi yanımızdan ayrılmıyordu. Tabiiki Zayn i kiskanmiyorum amaa olsunn. Sinir gerizekalı o cin gözleri sürekli bana zavallıymışım gibi hissettiriyordu. Aa söylemeyi unuttum bir sapık sürekli beni dikizliyordu tabi bunu Zayne asla söyleyemem onu gebertir. Bela çağırıcı bennn. Zayn çoktan çocuğa ağız burun daldı. Lanettt! "Za-zayn" "Kes sesini giy şunu!" tıslarken uzattığı ceketi giydim! Hava çok sıcak cidden! Lou, liam,nial,ariana,voleria hızla bizden uzaklaştılar. "Hey benim suçum ne Zayn?" hiç cevap vermedi "yeter ama sıkıldım ben yaa daha ilk gün ve ben bir hafta seninle yapamam. Lanet olsun hayatımdan defol git be. Sonuçta bir gecede bana aşık olmadın ve seni istemiyorum sıkıldım" fazla mı ileri gittim. Bana döndü "Bir gece mi" kahkaha attı. Evet... "Seni gördüğüm ilk gün. Tam bir aptaldın ama fazlaca şirin... 3 ay önce çok sinirliydim ve ilk defa birini dövmeden sinirim geçmişti çünkü seni görmüştüm. Tavşanlı pijamaların ve sarılıp uyuduğun ayıcığın ile çok şirindin. Ağlamıştın ama sokaktaki Sürtükler gibi davranmıyordun. İşte benim kızım dedim (Anladınız) seni sürekli takip ettim her adımını o gece Derek için, bir erkek için ağladığını öğrendim parti gecesi... Artık tanışma vaktiydi. Öyle değil mi?" ağzım açıktı ve şoktaydım. O bana aşıkken ben onu beni üzen bir şerefsize karşı kullanmayı düşündüm. Kendime lanet okurken dolan elalarına baktım. Bir süre sonra bana baktı ve fısıldadı "Beni öldürmen bile başka birine aşık olman kadar canımı acıtmıyor."

"Like I would never feel again"
(Sanki bir daha hissetmeyecekmişim gibi.)

Umarım güzeldir. Yorum bekliyorum sizi seviyorum melaikelerim

"One Week" (Bad Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin