"Kisses"

314 18 4
                                    

Üzgünüm yb yazamıyorum bayadır aşklarım. Ama daha fazla dayanamadım ve yazayım dedim. Artık klasik Bad Boy lardan sıkıldım Vallahi o yüzdennnnnnn. İşte karşınızda harika bir yb.......

"Carly Rae Japsen-I Really Like You" ile okuyun kesinlikle. Çok eğlenceli bir bölüm ....

Zayn'in Anlatımı

Li'den Quin'i görmek için izin almadan kaçmıştım. Gece gizlice açık bıraktığı pencereden içeri girdim. Belkide gelmemi bekliyordu ve bunun için bırakmıştı. Her neyse yanına gidip yüzüne derince baktım ve eğilip dudaklarını öptüm. Tam gidecektim ki "Gitme" dedi "Beni bırakma." O an gidemedim ve ona sıkıca sarıldım...

Quin'in Anlatımı
Bella'nın dedikleri doğruydu. Dileğim gerçekleşmişti. Zayn yanımdaydı ah tanrım inanamıyorum. Bana sıkıca sarıldı. O benim her şeyimdi. Nefesim. Yaşamım. Bende ona sıkıca sarıldım ve gözlerimi kapattım...........

****************
Sabah ondan önce uyanmıştım. Çünkü tekrar gideceğinden korkuyordum. Ama gitmemişti. Bebek gibi kusursuz yüzüyle uyuyordu. Dikkatle ona bakmaya başladım. Sakallarını kesmişti. Yüzü o kadar harikaydı ki o kadar güzeldi ki karşısında eriyip gidiyordunuz. Yavaşça gözlerini kırpıştırıp bana baktı. Bana gülümsedi. O an Tanrıya binlerce kez şükür ettim. Biz böyle yatarken kapı açıldı. Gelen Voleria'ydı. Zayn'i hızla yorganın altına soktum. 'Amacını Vallaha bende bilmiyom yıwrılarım asfsfsgsg ' Voleria bağırmaya başladı. "Aman Tanrım! Bella, Quin eve erkek almış. Hem de yatağında!" bu kız tam bir gerzek. Zayn kafasını kaldırdı. Çıkmaya çalışıyordu. Sertçe vurmamla inledi. 'Ahahha' lanet iç sesim ne de eğleniyor. Iyhhh. Bu sefer gelen Bella idi Off Lanet Olsun Sana Voleria! Zayn onun girmesiyle "Ne sacmaliyonuz Lan. Benim!" Voleria tekrar ağzını açtı "Quin Zayn'i eve almış!" Bella Volu cimcikledi "Kes sesini aptal! Çık gidiyoruz" dedi. Canım yaa ne kadar anlayışlı. Vol itiraz etsede Bell onu zorla götürdü. Sadece Zayn ve ben kalmıştık. Aynı anda kahkaha attık. O kadar güzeldi ki 32 diş gülerken beni öptü (Multideki resim valla çok hoş yaa ölürüm ben bunlara ) Mal kimin kalmıştım sdgdgdgdgdggfg sonra bende onu öptüm. Kiss. Kiss. Kiss. Kisses Beybiler. Çok mutluyum. Zayn yanımda Aman Tanrım. Öle bildiğiniz. Öle dümdük. Öle yüzüne. Yoh içimden. Utangacım sonuçta. Seni seviyorum dedim. Lan olum bildiğiniz Zayn. Yataktan kalktığında hızla sırtına bindim. Oda sıkıca ellerini kalçalarımın altında birleştirdi. Sırt kaslarına sıkıca sarıldım. Koşarak aşağı indik.... Kahkahalarımız evi dolduruyordu. Her şey o kadar güzeldi ki.....
Birlikte kahvaltı ettikten sonra Ben bulaşıkları makineye diziyordum. Zayn ise etrafta görünmüyordu. Cidden korkuyordum. Her an gitmesinden. Beni bırakmasından. Yine drama bağladım. Dırırırım. İşim bitince etrafta onu aramaya başladım. Evim 2 katlı aslında ama ailemden dolayı biraz fazla büyüktü. Yaani tek kişi den çok ailecek yaşanacak bir yerdi. Neyse Zayn'i arıyordum ama bulamamıştım. Sadece banyo kalmıştı. Koşarak çıktım. 'kız banyoya gider. Çocuğun belinde havlu vardır. Kız karın kaslarını görür. Etkilenir. Havalarına girmeyeceğim. inandiniz mı' ama Zayn banyodada yoktu. Cidden meraklanmıştım. Ahh cidden mi yaa? Zaynnn. Sesini duydum. "Sevgilim." ne ne? Ki-kim? Zayn bana bana bana sevgilim mi dedi lan daha neler kalbim bağırsağıma kaçtı resmen. Zayn bahçedeki havuza girmişti. Bana yanına gitmem için hareket yaptı. Ama ben o sözüyle delirtmiştim. 'Ahahah gercekten bende sizin kadar şoktayim. Bizim Bad Boy'a noldi girlslerim?' kendime gelince yanına gittim. Sadece boxerı vardı kıçında. Tamam azıcık. Biraz. Yani. Lanet Olsun çok etkilenmiştim. Çocuk taşsa ben nabıyım. Öleceğim... O havuzdaydı hala. Havuzun kenarına gelip eğildim. Zaynde kenara yanima geldi. "Ne-ne var Zayn?" gene mi kekeledim ben? "Ooo güzelim ne oldu? Neden bu kadar heyecanlısın?" ya off yaa off yaa ya offff "Hiç...." sessizlik. "Utandın sennnn." büyük bir kahkaha atmasıyla iyice kizardigimi hissettim. Zayn ya bi kes sesini nolar ki yane. "Saçmalama." diyebildim sadece. Daha fazla yanında durup rezil olmak istemiyordum. Bir hışım ayağa kalktım. Arkamı dönmemle Zayn'in beni havuza çekmesi bir olmuştu. Hava çok sıcaktı ama su buzzzz. Sırılsıklam olmuştum. Onu gebertmek istiyordum. Su yutmuştum. Belime dolanan ellerle su yüzüne çıkarıldım. "Zaynnnnnn. Donuyorum. Seni aptal. Kafayı mı yedin sen? Hem ortadan kaybolu-" yine hile yapmıştı. Konuşmama izin vermeden beni öpmüştü. Gene kaldım mı mal kimim ortada. Gene kızardım tomato kimin. "Çok konuşuyorsun güzelim." ahh tanrım bu çocuk delii olmalı. Onun için ölüyor, geberiyorummmm.......

Not:inşallah sevmişnizdir yaaa

"One Week" (Bad Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin