"Christiana Augilera- Your Body"
Dün ki konuşmadan sonra tatile gideceğimiz kesinleşmişti. Sabah Zayn'den önce kalktım ve valizimi hazırladım. Zayn'in ki her zaman hazırdır zaten. Her an beni bırakıp kaçacak diye düşünüyorum. Her neyse hızla banyoya gidip ılık bir duş aldım. Kıyafet olarak ise akşam olduğu için açık bir kot ve siyah kolsuz bir atlet giyindim. Prasa gibi düz olan saçlarımı kurutup kendi haline bıraktım. Azıcık rimel ve göz kaleminden sonra dudaklarima kırmızı bir ruj sürdüm. Artık kendimdeyim. Yaralarım tam iyileşmesede en azından kapatabilmistim. Uçağımız 12'deydi. Ama ben 8 den beri ayaktayım.
Uçağa 2 saat kaldı. Zayn beyimiz hala uyanmiyordu. Yanına gittim. "Zaaaaaaaiiiayniee hadi bebeğim uyan." ses yok. "Zaaaayn aşkım UYAN." ses yok. "Zayn kafana sürahi mi gecireyim?" ses yok. Ufak çaplı küfürler var . "Zayn ben Derek'ten hamileyim." ne diom ben yaa he inanır he salak. Tam gülecektim. Ama bu sözü söylememle ayağa kalkıp sırtımı sertçe duvara itti. Boğazıma yapışınca konuşamadım. Nefes dahi alamiyordum. "QUIN SEN NE DEDIN?" ama ben şaka yapmıştım. Uyanması için. Derek'in beni yanagimdan opmesinden başka bir şey yoktu aramızda. Ama Zayn bana güvenmiyordu. Bu çok zoruma gitti ve gözlerimden istemsizce yaşlar akmaya başladı. "QUIN O IBNENIN ADINI AGZINA ALIRSAN. O AGZINA SICRM DUYDUN MU BENI. HELE BÖYLE SALAKÇA KONUŞURSAN SENİ." büyük ellerini boğazımdan çekince nefes almak için direniyordum. Yere çöküp dizlerimi karnıma kadar çektim. Sessizce ağlıyordum. Gıkım çıkmıyordu. Boğazımdan çok kalbim aciyordu. Zayn duvarı yumrukluyordu. Neden bu kadar abarttı ki. "Dur." dedim ama dinlemedi. Ayağa kalkıp önüne geçtim. "Bana vur duvara değil." şaşkınca bana baktı. "ÇEKİL" dedi ama hayır. "Zayn sinirini benden çıkart. Kendine zarar verme. Sana zarar gelince canım çok acıyor." deyiverdim. Zayn ağlıyordu. Aman Tanrım gözleri karanlığa bürünmüştü. Gözlerini benden kaçırmaya çalıştı. Ama izin vermedim. Ellerimle kafasını çevirdim. "Zayn bana bak. Be-ben sadece şaka yaptım." "YAPMA!" şu an beni gebertebilirdi. "QUIN! Sen sadece benimsin anladın mı? Sana kimse dokunamaz. Sen her seyinle, her hücrenle bana aitsin." Bu kadar üzülüp sinirlenecegini aklım almamıştı. Ah dilimi atlar ısırsaydı. Ağzım açık ona bakarken. Sertçe beni kendine çekti. Ellerimi beline doladım. O saçlarımı öperken bende kokusunu içime çektim. Ayrılmaya çalışsamda bırakmadı. "Zayn geç kalacağız." kaburgalarımı kırmak istermiş gibi sıktı. "5 dakka daha. Şarj oluyorum." istemeden de olsa sırıttım. Onunda çenesinin gerilmesinden güldüğünü anlamıştım. Ah Zayn ah. Hem canımı yak. Sonra da bensiz yaşayama. Gerçi bende onsuz yaşayamam ama onun canını yaktığımı bilmiyordum. Sonunda ayrıldık. Yüzüme bile bakmadan banyoya gitti camış herif noolacak. "Quin seni duydum. Bir yanına gelirsem o ağzını-" Allah kahretsin sesli düşünmüşüm. "Şaka yaptım sevgilim. Sen en yakışıklı camışsın." kıkırdarken odadan kaçmayı unutmadım. Eğer yakalarsa muck muck. Eheheh. Mutfağa girip kahvaltı hazırladım. Son rafta bardak almaya çalışıyordum ama yapamadım. Parmak ucumda yükseldim yine olmadı. Arkamdaki baskıyla Zayn in geldiğini anladım. Bardakları aldı. Sonra onu ittim ama öküze ne fayda. "Quin sen bana ne demiştin?" korkudan altıma dahi yapabilirdim. "Hiç Zayn. N-ne diyim?" kahkaha sesini duydum. İki gün adam oluyor sonra eski 'bndn krkn bn bd by' havalarına giriyor. Saçlarımı ellerine alıp öptü. Daha sonra sağ omzuma koydu. "Quin benden korkuyor musun?" cevap veremedim. Çünkü kanım donmustu. Boynumu öpmesiyle. Kalbim küt küt atmaya başladı. "Sende yarattığım etkiyi seviyorum güzelim." ulan psikopat it gibi korkuyorum senden. Ne etkisinden bahsediyon. Tamam azıcık etkilendim. Yani bacaklarım titreyip ayakta duramayacak kadar. Zayn öküzü benden sırıtarak uzaklaşıp masaya oturdu. Ben hala kendime gelememiştim. "Kucağıma alayım mı?" bide göz kırpıyor. "Hah gerizekalı sapık." bana öyle bir baktı ki çenem düğümlendi. Sessizce masaya oturdum. Biraz sonra yaralı elleriyle suratımi okşadı. "Quin o kadar güzel ve masumsun ki. Seni üzmeye koyamıyorum. Ben bile sana elimi sürmeye korkarken. O şerefsizden bahsetmen-" lafını tamamlamadan sandalyeyi itip ayağa fırladı. Gözleri karanlıktı. Korkuyorum.
Zayn'in Anlatımı
Bahçeye çıkıp cebimdeki sigara paketinden bir sigara çıkardım. Çakmağı çakıp cigerlerime dumanı çektim. Sakinlesmemi sağlıyordu. Quin kadar iyi uyuşturucu değildi ama uyuşturuyordu işte. Ona dokunmaya kiyamazken Derek'ten hamileyim dedi. Benim için hayatta tek değer verdiğim kişi Quin'dir. Benim nefesim, benim kadınım, benim kalbim......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"One Week" (Bad Boy)
Fanfiction"Zayn ya seni bir gün bir bırakırsam?" "Seni öldürürüm Quin!" "Ben ölünce üzülmez misin?" "Sen ölünce üzülecek bir kalbim olmayacak." ............................. ❤ ZAYLENA ❤ "Aşkı bulmuşken kaybetmek mi?"