17.✧

2.6K 68 1
                                    

Hoşgeldiniz

Medya Alin

Buray-Gül Goncalar

İyi Okumalar

Arslan'dan...

İnsanın aşık olması birini sevmesi sabahları gözünü açtıktan sonra onun sesini duyması yatarken onu düşlemesi rüyalarında yer edinmesi güzel şeydi.

Alin benim değişik duygular hissetmemi en önemlisi bütün duvarlarını yıkmasıydı,ilk başta ne kadar birbirimize uyuşamasakta zıt kutuplar olsakta zıt kutuplar birbirini çekiyordu.Duygularımdan emin olduktan sonra Aline açılmıştım ilk başta ters tepse'de daha sonra o da kabullenmiş şimdilerde ise çok güzel bir şekilde ilerleyen bir ilişkimiz vardı.

Şimdi ise şirketin önünde Alin'i bekliyordum bu akşam yemeğe çıkacaktık hafta da iki gün dışarıya çıkıyor vakit geçiriyorduk.Arabaya binen güzelliğim ile ona döndüm hızlıca bana sarılmıştı bende elimi beline sarılıp başımı boynuna gömdüm ve koklamaya başladım mis gibi bebek kokuyordu.Boynundan ise bu koku daha yoğun geliyordu.

"Hoş geldin sevgilim."

"Hoş bulduk aşkım,ee bu akşam ne yapacağız."

"Ben bir yer ayarladım istersen oraya gidebiliriz ama senin aklında başka plan varsa onu yapalım."

"Hayatım benim için fark etmez ben seninle nereye olursa giderim bu arada ben annemlerle konuşacağım artık seni anlatacağım."Dedikleri ile göbek atabilirdim bunu söylemek için kırk takla atıyordum ve sevgilim sonunda bir adım atmıştı.

"Olur sevgilim tabi sen konuş ben sonra annemler ile konuşayım."Kafasını sallamıştı arabayı çalıştırıp gideceğimiz restoranta doğru arabayı sürmeye başladım deniz kenarında sade fakat şık bir restauranta yer ayırtmıştım.

"Gideceğimiz yer tam olarak neresi." güzelliğimin sorusu ile ona döndüm.

"Deniz kenarında bir yer ayırtım hayatım." tamam anlamında kafasını sallayıp yanağıma bir öpücük kondurdu.

Bir saatin sonunda mekana gelebilmiştik arabadan inip el ele tutuştuk ve içeri doğru ilerledik ayarladığım masaya oturup siparişlerimizi verdik.O çupra ben ise istavrit istemiştim ne kadar alkol tüketmesekte bu akşam için rakı içecektik.

Gelen siparişlerimiz ile yemeğe başladık çok fazla kaçırmamıştım çünkü araba kullanacaktım ve tehlikeli olabilirdi.Tatlılarımızı yerken aklıma gelen kolye ile elimi cebime attım ve cebimdeki kutuyu çıkarıp açtım yüzünde ki şaşkınlık bariz bir şekilde belli oluyordu.

"Arslan bu ne"

"Beni yanlış anlama görünce sana yakışacağını düşündüm eğer izin verirsen sana takmak istiyorum"kafasını sallamıştı ayağa kalkıp arkasına geçtim ve kolyeyi boynuna geçirip saçlarının arasına bir öpücük kondurdum.Ve kendi yerime geçtim kolyeye hayran gözlerle bakıyordu.



"Çok teşekkür ederim hayatım çok ama çok güzel bana böyle hediyeler alıp şımartıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çok teşekkür ederim hayatım çok ama çok güzel bana böyle hediyeler alıp şımartıyorsun."

"Nolucak canım sana sonuçta istediğin kadar şımar bana değil mi"bu haline gülmüştü daha sonra sade kahvelerimizi içip ayaklandık hızlıca hesabı halletikten sonra kenarda duran sevgilimin yanına ilerleyip yumuşacık elini avuçlarımın arasına alıp mekandan çıktık.

Tabi aklım evlilik teklifindeydi hızlıca bir teklif yapmalıydım sade ve şık bu konuyu en yakın zamanda halledecektim Asil'in içinde bir şey kalmasını istemiyordum çünkü.Biraz deniz kenarında oturduktan sonra ayaklandık ve arabaya doğru yürümeye başladık.İlerlerken yol kenarında şarkı söyleyen kişileri fark ettim Buray'ın en sevdiğimiz şarkısını söylüyorlardı Alin'i durdurdum ve kendime döndürüp ellerimi beline dolayıp sağ sola doğru sallanmaya başladık.Onunla temas halinde olmak kokusunu solumak harika bir şeydi.

Şarkı bittikten sonra fazlaca para bırakıp ilerleyemeye başladık arabaya bindik önce Alin'i eve bıraktım daha sonra ise ben eve doğru sürmeye başladım.Eve girdiğimde her kes odasındaydı galiba bende odama geçip üstümü değiştirdim ve yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım.Kardeşim nişanlıydı evlenecekti Ahu'da öyle benim ise Sevgilim vardı ve yakın bir zamanda sözlüm olacaktı düşündüklerime gülümseyip yatağımda yana döndüm ve kendime uykunun tatlı kollarına bıraktım.


Ben geldiimm

Haftada bir bölüm sözüme uymaya çalışıyorum açıkçası uzun aralar vermek istemiyorum sınava az bir zaman kaldı ama burası beni rahatlatıyor ve zaten çokta sorun olmuyor.

Neyse kendinize yeni bölüm gelene kadar çok çok iyi bakın

HUZUR MAHALLESİ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin