Sterek vs Steter

527 23 25
                                    


Chyba 80% fanów tego shipu wyniosło się z wattpad.

Jeszcze coś tam pamiętam z czasów, gdy aktualizowałam Harpię. Wiem, że było znacznie więcej osób kibicujących Derekowi i Stilesowi.

Napisałam mini story "Kotwica" (Sterek) i pod rozdziałami tego fanfika był największy odzew fanów Stereka od lat. Miło.

 Teraz piszę "Kłopoty z zasypianiem" (sterek) klimat jest nieco inny niż tutaj, w końcu minęło kilka lat od czasu gdy skończyłam swój pierwszy fanfik z TW. W Harpii kilka wątków było nieprzemyślanych i potraktowanych po łebkach.

Staram się, żeby fabuła była wciągająca, a wydarzenia miały sens. Zachować ciąg przyczynowo skutkowy.

Jednak pisanie fanfików to przede wszystkim relaks i czasami coś mi umyka.

I trochę zastanawiam się czy to moje opowiadania są coraz słabsze, czy Was jest coraz mniej na wattpad?

Myślałby kto, że pandemia i ciągłe kwarantanny, lekcje online, zima i brak chęci do wychodzenia z domu, będą powodowały, że fanfikowych maniaków przybędzie, a jest dokładnie na odwrót.

Dokończę "Kłopoty z zasypianiem" i zastanawiam się czy na jakiś czas nie zostawić Stereków. I napisać jakiegoś dłuższego Stetera. Jakby ktoś miał wątpliwości, to Steter jest moim ulubionym shipem z Teen Wolf.

Na drugim miejscu od niedawna znajduje się bardzo mało popularny ship Theo Raeken/Derek Hale :)

Sterek jest dopiero na trzecim miejscu. I jeśli pisanie ma być dla mnie i dla Was, to skoro fanów stereka ubyło i nie będą mnie zasypywać wyrazami niezadowolenia z powodu wrzucania Stilesa w objęcia nie tego Hale'a co trzeba, to...

Kto tęskni za Steterem?

Harpia Stiles! (poprawione)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz