Część bonusowa sprawdzona przez betę :)
Czasy liceum bezpowrotnie minęły i każde z nich musiało radzić sobie z dorosłym życiem. Wataha przetrwała, chociaż teraz rozjechali się po całych stanach, studiując, pracując lub po prostu podróżując...
Raz na jakiś czas wszyscy wracali do Beacon Hills, bo po mimo upływu czasu nadal łączyła ich więź, która pozostanie z nimi do końca życia. Cokolwiek by się nie działo, zawsze stawią temu czoła.
Nawet jeśli:
Derek panikuje, a Stiles się wydurnia...
Allison ciągle rzuca Scotta, by potem z znowu do niego wracać...
Peter i Light wyprodukowali gromadkę dzieci... piątkę, czy coś koło tego, i zapowiadają kolejne...
Xav co drugi dzień ma inny kolor włosów i umawia się z wampirzycą...
Isaac i Louis ciągle są w drodze, szukając kolejnych kłopotów...
Lydia i Jackson kochają adrenalinę i ryzyko, co oczywiście ich dzieciak po nich odziedziczył...
Erica nadal przesadza z makijażem, a Boyd jest niezmiennie przerażający...
Chris, John, Melisa i Deaton codziennie grają w pokera, obstawiając co tym razem nawiedzi to przeklęte miasteczko...
Podziękowania dla wszystkich wilczków!
Nie miałam w planach już nic dodawać, ale popatrzyłam dzisiaj na statystyki i nie mogłam się powstrzymać :)
Zaczynając to FF nie miałam pojęcia, że akcja się aż tak rozwinie. Początkowo miał być one shot, rozrósł się do trzech części, a kiedy to nie wystarczyło stworzyłam osobną książkę, ale myślałam, że będzie mieć tak góra dziesięć części...
Dzisiaj w dzień zakończenia publikacji mam 39 pełnych rozdziałów + ten bonusik.
Liczba wyświetleń: 11 769
Głosy: 1630
I najważniejsze KOMENTARZE, bo bez nich moja wena by umarła. Nie wiem czy każdy tak ma, ale mnie czytanie opinii czytelników daję takiego pozytywnego kopa i motywuję do dalszego pisania.
Kilka osób jest ze mną od początku i to naprawdę świetne, że zostaliście z tym opowiadaniem przez tyle czasu, bo pierwszy rozdział opublikowałam we wrześniu.
Po drodze miałam kilka potknięć i to jedną całkowitą blokadę gdzie nawet nie mogłam słowa napisać.
Pamiętajcie, że tylko dzięki wam to opowiadanie zostało ukończone!
Bardzo Dziękuję każdemu z Was!
~Noemi
Ps. w mediach jeden z moich ulubionych fan artów
CZYTASZ
Harpia Stiles! (poprawione)
FanfictionStiles dla reszty stada jest tylko zwykłym, bezwartościowym człowiekiem. Syn szeryfa skrywa jednak pewną tajemnice, a jej ujawnienie może spowodować dużo zamieszania. Okładkę wykonała: @Kitsuniacz Opowiadanie sprawdzane przez: @fine-by-me (...