Varotanpaha nyt iha et täs luvus kiroillaa iha saakelisti.
Olli
Aleksi söi hyvin leipänsä. Nyt vain makoilimme olkkarin sohvallamme. "Voiks sä ömm...." Aleksi alkoi selittämään jotain. Käänsin katseeni tuohon blondiin. "Nii siis voinks kertoo sulle j-jotai.??" Ale kysyy varovaisella äänellä. "Tottakai!" Vastaan päättäväisenä. "Kun siis ööm.... Mä siis... Ööh. Kun siis. Asiahan on näin... Että mä oon tykänny Susta 2 luokasta lähtien jajaja öömm... Ääh en tiiä... Nii" Aleksi mutisee. Leukani loksahtaa auki. Aleksi Matias Kaunisvesi tykkää minusta. Tämmösestä paskasta?! Wtf.Aleksihan oli täydellinen mutta ööh... Mate... Tai siis ei! Tai no joo. Mut ei.
Aleksi
No jippii Olli sitte vihaa varmaa nyt mua koko loppu elämänsä. Perkele osaan pilata kaiken. "Okei joo anteeks ei olis vaa pitäny sanoo. Mä lähen." Sanon haikeana. Olli tuijottaa vain lattiaa eikä vastaa. Lähden ovelle päin. Laitan kengät jalkaan ja avaan Ollin oven. Katson vielä Ollia joka tuijottaa omia sukkiaan. Huokaisen. Lähden kotiani päin. Vittu oli virhe mennä tonne. En haluais kyl mennä kotii koska siellä on se väkivaltane ämmä ja agressiivinen faija. Voi vittusaatanaperkelejumalautapersekarva! Matias tulee tuolta. "Mitä sä teet mun poikaystävän luona?!" Mate kysyy melkein huutaen. "P-poikaystävän..?" Varmistan itku kurkussa. Vittu.Yhtäkkiä kuulen oven avauksen. Katson taakseni. Olli....
Olli
Hymy leviää kasvoilleni. "Mäkin susta." Katson takaisin suuntaan missä OLI Aleksi. "A-Aleksi?" Suupieleni menevät alaspäin. Kauanko mä oikeen olin tossa?! Menin juoksien eteiseen. Ei kenkiä. Avasin oven ja näen Aleksin ja Maten riitelevän jostain. Ale katsoo minua silmät punaisina. "Ei helvetti..." Kiroan hiljaa itsekseni. "MATE MITÄ VITTUA SÄ OOT TEHNY?!!!" Huuto itken. "Moi rakas!" Mate hymyilee minulle. "Vittu en ole sun rakas!" Huudan täyttä kurkkua. Mate lähtee juoksien pois pihastamme. Varmaa kännissä tuo äijä. Juoksen halaamaan Aleksia. Aleksi kuitenkin irtautuu halista aika nopeasti.Ale katsoo minua silmiin ja pyörittelee päätään. Aleksi lähtee pika kävellen. Lyyhistyn maahan. Kaikki pimenee.
"OLLI!!!"
-sanoja +300-
Sorisorisori ja sori tää oli näin lyhyt! Mulla ei vaa löytyny nyt oikee motia kirjottaa nii joo. Tää kirja on iha mukavalla nousulla. Kiitos❤️
YOU ARE READING
this side of paradise || Oleksi x reade
RomanceHei! Olen 14vuotias teini poika, Aleksi. Olin jo 2 luokasta asti katsellut yhtä minua vuoden vanhempaa poikaa. Eli kyllä, olin homo. Tiesin, että Olli ei ollut hetero, koska tuo oli yhden kiusaajani kanssa yhdessä. Toivoisin vain että Olli huomaisis...