Aleksi
Olin käynyt tutkimassa Nikon kanssa laitosta. Ihan kivan olosia tyyppejä siellä oli. Sain tietää että Niko oli asunut täällä jo 10 vuotta, eli muutti tänne kun oli jotain 4v. Loikoilimme Nikon kanssa sängyillämme. Ai niin huoneestamme.Kun ovesta tullaan nähdään kaksi sänkyä. Yksi yhdessä nurkassa ja toinen toisessa sänkyjen vieressä on yöpöydät. Pakastinkin täältä löytyy. Vihreä matto. No joo jotain tällästä.
Oveemme koputetaan. "No?!" Niko huudahtaa ärtyneellä äänellä. Ärsyttäis muaki jos koko ajan joku tulis koputtelemaan ovelle. Oven takaa kurkkaa lempeän näköinen nainen. "Aa moi Livia!" Niko huikkaa. Kukakoha seki on. "Moikka! Ja moi Aleksi. Oon teidän valvojanne, (tai mikä ikinä onkaa) jolta voi kysyä aina esim kaikki jos haluaa lähteä jonnekin. Kannattaa vilkaista taulumme, jossa on säännöt, ruokailut, peli-illat, yhdessäolo ja sen sellaiset." Livia kertoo. Nyökkään.
"Taulu on tuolla ruokalassa." Livia kertoo hymyillen ja lähtee sitten pois sulkien oven samalla. "Iha mukavalta kuulostaa." Sanon Nikolle. "Niinhän se onkin." Niko sanoo. "Mut hei, mä meen kattoo sen taulun/ilmoitustaulun." Sanon ja lähden huoneesta pois. Samaan aikaan joku tyttö tulee vastapäisestä ovesta ulos. "Ai moi! Sä ootkin varmaan se uus Aleksi Kaunisvesi. Haluisiks tutustuu?" Tyttö selostaa. Vastaan tottakai myöntevästi. Tuo kertoi olevansa Nanna. Kiva nimi. Kävelimme kahdestaan ilmoitustaululle.
Luin textin.
(Texti)
Säännöt:
-Hiljaisuus klo 22.00
-Kotiintuloaika arkisin 20.30, mikäli haluat joustoa, kysy valvojaltanne
-Kotiintuloaika lomaisin viimeistään 22.15, jousto valvojaltanne
-Yhteinen päivällinen
-Peli-ilta su 15.30 (ei pakollinen)
-Muihin huoneisiin saa mennä luvalla, ja kunhan se on okei niiden asukkailleJotain tuollaista paskaa. Siinä myös kerrottiin yhteiset ruokailut. Ainoastaan päivällinen oli pakollinen yhteis ruokailu. Kaikista juhlistakin siinä kerrottiin. "Kauan oot ollu tääl?" Kysyn Nannalta istuuduttuamme parille sohva penkille. "Oon ollu tääl kohta 2 vuotta." Nanna kertoo johon nyökkään. "Haluisiks tänää mennä viettää iltaa? Älä käsitä väärin! Ei ryyppäämistä tai mitää. Tääl ei ees saa juoda, tai harrastaa seksiä." Nanna sanoo. "Juu! Miksei muuten saa?" Lisään kysymyksen. "No siis ei ainakaan täällä laitoksessa. Vaikka oliskin nuoriso ihmisistä. Se vaan on jotain lasten turvallisuus asioita, koska kuitenkin täällä nämä aikuiset ovat vastuussa meistä." Nanna kertoo. Mumisen vain jotain vastaukseksi.
"Hei, käyks pyytää Livialta käykö se? Nii mä meen pyytää mun valvojalta, Miinalta." Nanna kysyy johon nyökkään. Menin ensin huoneeseeni että voin kysyä Nikolta missä Livia on.
"Ööh hei Niko missä Livia on?" Kysyn päästyäni huoneeseen. "Se on varmaa kahvios." Niko kertoo irrottamatta katsettaan puhelimesta. Menin ulos huoneesta ja kävelin kahvioon jossa näinkin Livian juomassa kahvia. "Ai moi Aleksi!" Livia huikkaa. "Mooi! Pääsenks mä tänää Nannan, eli siis yhen tän laitoksen tyypin kaa viettää iltaa?" Kysyn. "Juu! Millon meet, monelta tuut?" Livia kyselee. "No siis lähtisin joskus 18.00, millon mun pitää tulla takasin?" Lisään kysymyksen. "Tuu joskus 20.00, huomenna koulua kuitenkin. Laita viestiä jos menee myöhemmälle." Livia sanoo. Nyökkään ja lähden.
Kävelin nuoriso tiloille jossa Nanna odottikin mua. "Kävikö?" Nanna kysyi heti minut huomattuaan. "Kävi!" Huudahdan innostuneena. "Jes! Niin mullekin!" Nanna hihkuu. "Eli siis 18?" Varmistan. Nanna nyökkää ja lähdimme samaan suuntaan kohti käytävää. Mun on kyl pakko syödä ennen kuin lähden. "Hei Nanna mä käyn syömässä jotain." Sanon Nannalle. Nanna nyökkää.
Yleensä ajattelin aina Ollia, mutta olin jotenkin saanut ajatukset tuosta seksikkäästä basistista. Ehkä toi hetkellinen ero otti vähän damagee meijän suhteelle, mut en enää ikinä ajattelis jättää sitä mun omaa pörröpäätä.
Avasin jääkaapin oven jossa luki yksi yksillinen laatikko/pakaste jossa luki "Aleksi Kaunisvesi". Avasin sen ja huomasin siellä pari mango jugurttia. Otin toisen niistä ja hain laatikosta lusikan.
Avasin purkin ja aloin syödä.
Timeskip klo 17.30
Laitoin päälleni rennot harmaat lökärit ja semi ison valkoisen collage hupparin. Sanoin vielä Nikolle heipat ja lähdin jälleen nuoriso tiloille odottamaan Nannaa.Eihän siinä kauaakaan kestänyt kun Nanna tulee valkoinen "boys meets girls" paita päällään. Hienot mustat lökärit ja tukka yläponnarilla. "Noni! Eiköhän lähetä!" Nanna sanoo ja lähdemme kävelemään kohti ulko-ovea.
Ulkona oli tosi kylmä joten laitoimme takkimme ja pipot päähän. Menimme jonnekin pellolle missä oli paljon lunta.
Timeskip 20.00
Olimme tekemässä lumiukkoa Nannan kanssa. "Nnoin!" Sanoin kun saimme tuon tehtyä. Vilkaisin kelloa. "VOI JUMALAUTA!" Huudahdin kun huomasin kellon olevan 20.01, eli mun pitäis olla jo laitoksella. "Mitä?" Nanna ihmettelee ja esittää kysyvän ilmeen. "Kello on 20.01, mun pitäs olla jo laitoksella." Kerron. "Sano et meet kaverille yöks! Mäkin sanon. Oikeesti mennään pitää hauskaa!" Nanna sanoo. "Huomenna on koulua." Muistutan. "Ei hätää, oon tehny tän ennenkin. Hiivitään aamulla hakemaan tavarat." Iida kertoo. Huokaisen mutta nyökkään.Saimme asiat sovittua, ja Livialle kävi myös että haen tavarat huomen aamulla. Nannankin valvojalle kävi. Jäimme makoilemaan Nannan kanssa pellolle. Naureskelimme yms.
Timeskip 00.00
Viihdyin Nannan kanssa tosiaan. Olimme keskustelleet kaikesta maan ja taivaan väliltä. "Kato! Tähtiä!" Nanna huudahtaa ja osoittaa taivasta. "Jep!" Hihkaisen. Nanna ojentaa käden minulle. "Tää olis miehen tehtävä mut... Saanko luvan?" Nanna naurahtaa. Otan Nannan lantiosta kiinni ja alamme vetää jotain hitaita.Olli
Juoksimme Joonaksen kanssa katuja pitkin. "HAH ET SAA KIINNI!" Nauran. "VITTU OLLIIH!" Joonas nauraa myös. Käännän katseeni sivulle ja huomaan Aleksin ja jonkun tytön tanssimassa hitaita. Pysähdyn. Porko törmää selkääni. "Ai saatana. SAIN KIINNI!" Joonas hihkaisee loppuun. Kyyneleet kihoavat silmiini. "A-aleks-i." Kyyneleet valuvat poskillani. Joonas kääntää katseensa myös noihin kahteen. Yhtäkkiä Aleksi painaa huulensa tytön vastaaville. En sano mitään. Lyyhistyn maahan. Ei.Aleksi
Voi jumalauta mitä mä teen?!! Eieieiei!!! Irtaudun äkkiä tytöstä. Pyörittelen päätä. "Eieiei mitä mä tein..." Kuiskailen hiljaa. "Aleksi kaikki ok?" Nanna kysyy huolestuneesti. Huomaan Ollin kadulla. Tuo nousee ja lähtee pikakävellen pois. "VITTU!!!"-sanoja +900-
Vähä pitempi! Okei lupaan, Oleksi söpöstelyä on tulossa.
YOU ARE READING
this side of paradise || Oleksi x reade
RomanceHei! Olen 14vuotias teini poika, Aleksi. Olin jo 2 luokasta asti katsellut yhtä minua vuoden vanhempaa poikaa. Eli kyllä, olin homo. Tiesin, että Olli ei ollut hetero, koska tuo oli yhden kiusaajani kanssa yhdessä. Toivoisin vain että Olli huomaisis...