Luku 19 "Sä oot paska ihminen"

236 12 1
                                    

Olli
Vittu nyt loppu. En kestä. Aleksi leikkii vain tunteillani. SAATANA! Vittu mä osaan olla sokea! "OLLI!!!!" Kuulin huudon takaa. Luulin sen olevan Joonas joten käännyin. Voi vittu. Aleksi. Käännyin jälleen ympäri ja lähdin juoksemaan Aleksi perässäni. "OLLI PYSÄHY!!!" "JÄTÄ MUT RAUHAAN!" Huusimme toisillemme. "VITTU OLLI MÄ RAKASTAN SU-!" Aleksi oli aloittamassa kunnes keskeytin tuon. "Siis mä en tiiä mikä sulla on tai miks sä leikit mun tunteilla, mut mä en tosiaan jaksa sitä, että jos ei olla sekunttii yhessä, nii oot nussimas jotai toista!!!" Huudan täyttä kurkkua pysähdyttyäni. Kyyneleet kihoavat silmiini jälleen. Katson tuota blondia suoraan silmiin.

"O-olli me ollaan N-nannan kanssa vaan ka-vereita..." Aleksi nyyhkyttelee. "Joojoo." Sanon ärtyneesti ja lähden jälleen kävelemään Aleksista päin pois.

Aleksi
Voi vittusaatana!! En. Ei. Vittu! Juoksin eräälle kalliolle. Katsoin pitkään sieltä alas kunnes otin yhden askeleen eteenpäin. 'Sä oot paska ihminen! Kukaan ei jäis kaipaamaan sua jos lähtisit! Ollillekin tulis parempi elämä!' Ääni sisälläni sanoi. 'Hyppää jo. Ei tässä koko yötä oo aikaa!' "LOPETAH!!" Huudan.

Olli
Olin kävelemässä jälleen sille samaiselle kalliolle missä tykkään laulaa sen this side of paradise laulun. Olen kävelemässä sinne sitä samaista pientä polkua pitkin kalliolle mutta huomaan Aleksin olevan siellä jo ja on todella lähellä kallion reunaa seisomassa. "A-aleksi?" Kuiskaan. Ei vastausta. Olinhan mä toki aika monta metriä tuosta kaukana. "LOPETAH!!" Aleksi huusi itkien. Tuo oli ottamassa jo toista askelta mutta riensin kaappaamaan tuon.

Hui vittu oli muuten lähellä. "Ollih... Miksi. Mä rakastan sua. Vitun Nanna..." Aleksi höpisi jotain. Käänsin Aleksin naaman itseeni päin. Oli muuten maailman suloisin näky. Eli Aleksi nukkumassa sylissäni. Miten voisin koskaan sanoa ei tuolle upeudelle? "Mäkin rakastan sua..." Kuiskaan silittäen Aleksin pehmeää poskea peukalollani.

Aleksi
Heräsin kuinka joku silitteli poskeani. Raottelin silmiäni. Näin Ollin hymyilevät kasvot. "Olli anna anteeks..." Kuiskaan tuolla seksikkäälle basistille. "Lupaatko ettet enää koskaan leiki enää mun tun- tai siis lupaatko ettet tee enää koskaan tollein?" Olli kysyi. "Lupaan." Vastaan päättäväisesti. Ollin huulille nousi hymy.

"Oot ainoa ihminen jota rakastan. En koskaan rakastais ketään muuta niin paljon kun sua." Sanoin. Ollin hymy levisi entisestään. Yhdistin huulemme.

-sanoja +400-
Okei öö en oo tyytyväinen tähän... En sitte yhtään. No mut ei voi mtn teinpähä kuitenki:D Voitte heitellä joitai ehotuksia jatkoon, tiiän jo kyl miten tää kirja loppuu mut siihenki on nii pitkään et. No joo ihsm. Sori täs lopus tulee näin paljon asiaa mut en muista oonko kertonu et tää kirja on 100 lukuinen. Sen jälkeen tulee uus kirja mut siinä ei oo Ollia:( mut se juoni siinä toisessa osassa on lähinnä Aleksin vaikeista ajoista kun Ollia ei enää oo.

this side of paradise || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now