Luku 1 "sulla on ihanat silmät"

800 20 3
                                    

Aleksi
Istuin koulun käytävällä tuijottamassa puhelintani. "Paska" kiroan itsekseni kun huomaan Ollin ja Matiaksen tulevan tänne päin. Olen ollut ihastunut Olliin 2 luokasta asti. Matias on toisinaan minun kiusaaja. Olli ja Matias yhdessä. Matias tuli luokseni. Olli jäi parin metrin päähän. "Voi. Poor ale taas yksin." Matias lässyttää minulle. "Ooks jo kertonu poikaystävälles sun kiusaamisesta?" Kysyn vittuuntuneella äänellä. "Hah en ikinä kerro sille!" Matias naurahtaa. "Vitun kusipää kukaan ei halua sua." Matias kuiskaa. "Rakas tuu jo! Sait varmaa kerrottua jo sen läksyn Aleksille!" Olli huutaa parin metrin päästä.

Omg! Se sano ekaa kertaa mun nimen! En kestä. Edistystä tämäkin. "Muista et meil on tänää pari työskentelyä biologias. 9 ja 8lk on tänää kaksoistunti." Matias sanoo pirteällä äänellä. Varmaan ettei Olli vaan luule mitään. Nyökkään pienesti kyyneleet silmissä. Voi kun saisin Ollin pariksi. Matias lähtee Ollin luo hymyillen. Nuo suutelee. Kyyneleet eivät pysy enää sisälläni. Alan itkeä. Matias näkee sen.

Tuo asettaa minulle ilkikurisen hymyn. Seuraava tunti oli ruotsia. Vihasin sitä.

Timeskip ruotsin tunnille.
Olin ruotsin tunnilla. Yhtäkkiä 9 luokkalaisia alkaa tulemaan luokkaan. "Noniin seiskat! Tänään tunnillenne tulee 8b luokkalaisia!" Opettajamme hymyilee. Olli ja Matias astuu sisälle käsi kädessä. Mutta mitä... Matias jää eturiviin ja Olli on tulossa mua kohti?! Tuo istuutuu viereeni. Sydämeni pomppaa kurkkuun asti. Olli katsoo minua ihanilla sini vihreillä silmillään ja hymyilee. Hymyilen takaisin hieman ujosti.

Vittu mä sulan. Katsoimme toisiamme hymyillen jotain 6sek, kunnes opettaja pilaa meidän katsekontaktin. Olli kääntyy katsomaan opettajaa. Voi vittu. Käännän myös katseeni opettajaan. "Ottakaa sivu 86-87!" Opettaja sanoo. Miksi Ollilla on sama kirja kuin mulla? No anyway otan sivun esiin. "Tehkää tehtävät 7, 8, 9 ja 10." Ope. Vittu Minna en jaksa koko ajan sanoo opettaja. No aw Minna jatkaa.

Perkele ku ei jaksais. Ajatukset on vain Ollissa, ja katsekontaktissamme. Aloin tuijottaa tuota upeaa näkyä.

Olli
Tunsin kuinka joku katsoi mua. Veikkasin sen olevan Matias, joten en kääntynyt katsomaan häntä. Näin kerran kuinka Mate, eli Matias hakkasi Aleksia ja haukkui tuon pystyyn. Sen jälkeen mikään ei enää onnistunut. Matehan ei tiedä että tiedän hänen kiusaavan Aleksia. Olen alkanut menettämään tunteeni Matiakseen.

Olen saanut tehtyä 7 ja 8. Tunnen edelleen katseen. Käännyin Matiakseen jotta saisin hänelle ilmeen, 'tee niitä vitun tehtäviä!' Mutta ei. Mate ei tuijottanut mua. Käänsin katseen Aleksiin joka tuijotteli mua. Esitin tuolle kysyvän ilmeen. Tuo vain jatkoi tuijottelua kunnes käänsi äkkiä katseensa tehtäviin. Hymähdin.

Aleksi oli nähtävästi saanut vasta 7a ja 7b tehtävät tehtyä. Tiedän, koska katsoin tuon kirjasta. Tunnin lopuksi nousin penkiltä ylös ja menin Aleksin eteen seisomaan kasvotusten. "Moi Allu! Saanks sanoo Allu? Sä oot söpö! Tai siis se on söpö. Eiku siis se nimi söpö. Haluuks tutustuu? Vaikutat söp- eiku mukavalta ihmiseltä." Vittu Olli mitä toi oli? En mä tykkää Aleksista? Miks tykkäisin? Tykkäänkö? Mä oon yhessä en voi. Voimpas! En mä tykkää Matesta enää. Ale on söpö. Vittu mikä ale? Miks mä keksin nää nimet? Okei Olli chill mitä sä oikeen ajattelet? "J-joo" Allu vastaa hieman hiljaisesti. Hymyilen tuolle ja katson suoraan silmiin. "Sulla on ihanat silmät" Sanon. OLLI MITÄ VITTUA?! Eieiei nyt mä pilasin kaiken. "Sulki!" Aleksi vastaa hymyillen. Hymyilen takaisin.

Tunne kuin joku ottaa ranteestani kiinni ja vetää minut pois luokasta. Matias. "VITUN OLLI MITÄ VITTUA SÄ ISKET TUOL JONKU HELVETIN RUMAN TOTAN?! T-tai siis Aleksin." Matias huutaa täysiä. "Shh! Mä jätän sut. Tiiän et kiusaat Allua. Painu vittuu mu elämäst." Kuiskaan varoittavasti. Mate lähtee vihaisella katseella. Tuota ilmettä en ole nähnyt pitkään aikaan Maten tekevän minulle. "Kaikki ok?" Kuulen äänen takaani. Säpsähdän ja käännyn tuohon ihmiseen joka sanoi tuon. Aleksi. "Hui ku säikähin. Kaikki hyvin. Erottiin kyl Maten ka mut ihan sama tiiän et se kiusas sua enkä haluu olla kiusaajan kaa. Ooks sä ok?" Selitin. "Juu. Oon btw ihastunu suhun jo 2 luo-"

Aleksi
"Juu. Oon btw ihastunu suhun jo 2 luo-" Aloin selittämään kunnes tajusin mitä olin sanomassa. "SIIS OO SUSANNAAN!!!" Korjaan. Kuka vitun Susanna? En tunne ketään semmoista tyyppiä. "Aa...." Olli vastaa hieman haikeasti. Esitän tuolle pienen hymyn. "Mun pitää... Ei ku ei mitää voiks hengaa ruoka välkän? Ollaaks pari biologias? Ellet haluu olla Susannan kaa..." Olli selittelee. "Joo tottakai!!" Riemastun. Eli Olli tuntee jonkun Susannan. Voi vittu.

-sanoja +700-
Joooh aika helvetin paskaa kirjotusta mut ei voi mitää.

this side of paradise || Oleksi x readeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant