Luku 13 "K-kiitos Joonas."

250 13 1
                                    

Aleksi
"Vitun rotta olisit nyt ees kuollu!! Kaikilla olis ollu sillon kaikki paljon paremmin!" Kuulen huudon takaani. En käänny katsomaan koska tiedän tuon olevan Matias kavereineen. "Vitun kuuro!!!" Kuulen tytön äänen jolloin käännyn. Iida ja Matias. Mitä vittua. Haukkuiko Iida just mua vitun kuuroks?! "Iida mikä sua vaivaa?!" Huudahdan. "Oon tykänny susta siitä lähtien ku tulit pyytää mua pariks ja nyt ootki jo Ollin kaa!" Iida huutaa. "Vittu mieti välillä mitä teet!" Matias huutaa.

Käännyn takaisin ja kirjaimellisesti juoksen luokkaani kohti. Kaiken lisäks enkun luokka oli ihan eri puolella koulua.

Niko
Huomasin vilauksen Aleksista jonka perässä juoksi 2 ihmistä. "Olli Aleksi on pulassa." Sanon hätääntyneenä. "Mitenni?" Olli ihmettelee. Osoitan Aleksia joka juoksee täyttä noita kahta ihmistä. Tyttöä ja poikaa. "Voi jumalauta!" Olli huudahtaa ja lähtee juoksemaan noitten perään.

Aleksi
Juoksin niin kovaa kun kintuistani vaan pääsin. Käännyin katsomaan ja edelleenhän ne tuossa juoksi perässäni mutta Olli heidän takana. Helpotuin. En pysähtynyt koska nuo kuitenkin kerkevät tehdä mulle jotain. "JÄTTÄKÄÄ ALEKSI RAUHAAN!" Kuulen Ollin sanovan. Tärmään johonkin tolppaan ja kaadun peppuplätsillä maahan. Iida tulee syliini hajareisin ja suutelee mua. Yritän päästä siitä tilanteesta itkien pois mutta Matias pitää huolen etten pääse. Olli alkaa repiä Matiasta ja Iidaa pois kimpustani.

Tuo onnistuu siinä hetken kamppailun jälkeen ja syöksyy halaamaan mua. Halaan tuota takaisin itkien. "M- Olli sun tunti alko varmaa joku 5min sitte." Itken. "Mua ei kiinnosta. Saatan sut enkun luokkaan." Olli sanoo edelleen halaten minua.

Lähdimme kävelemään luokkaani kohti. Olli selitti miksi olin niin myöhässä. "Kiitos." Kiitin Ollia hymyillen. Tuo asetti pienen suudelman huulilleni ja lähti sitten. Iida katsoi minua mustasukkaisesti. "Vitun homot!" Yksi Antti huusi. En välittänyt tuosta vaan menin perintäiselle nurkka pulpetille ihan takana. "Open your book, page fiftyfive and fiftysix." Opettajamme Pekka käskee. Avaan kirjan. Tällä kertaa ajattelin keskittyä tunnilla enkä ajatella Ollia. Eli ei, ei meijän suudelmia, ei sen kasvoja, ei huulia, ei silmiä, ei kulmakarvoja, ei kroppaa, ei jalkoja, ei hiuksia, ei per- eiku häh?

Siinä välissä kun pohdiskelin mitä kaikkea en saa ajatella tällä tunnilla, eli lähinnä Ollia, Pekka oli jo kertonut mitä piti tehdä. Äh. Voi saatana. Edessäni istui luokan hikke. "Psst! Siiri! Mitä piti tehä!" Kuiskaan tuolle jolloin tuo kääntyy katsomaan minua. Siiri punastuu rajusti kun katsomme toisiamme silmiin. Hyi sanon minä.

"Aa ööh! Tehtävät 6 a ja b, 7 ja 8" Siiri kertoo. Hymyilen tuolle kiitokseksi ja käännän katseen tehtäviin.

Timeskip 15min tuntia
Äh en osaa. Alkaa ahistaa iha perkeleesti. Mitä täs muka? Eih. En kehtaa kysyä apua. Ei saatana en ala itkeä. Eiei. Mun on pakko kestää. Laitetaan tähä vaa jotain. Ei en mä osaa. Viittaan. "Aleksi!" Pekka huudahtaa mukavan kovaa että kaikki kuulee. "Voinko käyä vessassa?" Kysyn. "English please" Pekka on vitu rasittava. "Can I go to the bathroom?" Sanon turhautuneena. "Okay." Pekka antaa luvan jolloin lähden käytävään.

Hengitys alkaa nopeutua rajusti. Ahdistaaa! Menen istumaan penkille. Kyyneleet pyrkivät ulos. En pystynyt rauhoittumaan. Tunnen jonkun käden toivoessani sen olevan Ollin. Ei. Asia ei ollut näin. Vaan Joonaksen. Käännän katseeni tuohon. Käännän nopeasti kuitenkin sen takaisin lattiaan ja peitän kasvoni käsiini. "Shh. Kato ota mallia." Joonas sanoo jolloin katson tuota. "Hengitä syvään.. Ja ulos." Joonas opastaa ja teen tuon käskystä.

Rauhoituin viimein. "K-kiitos Joonas." Kiitän vähän aralla äänellä. Tuo ottaa minut halaukseen. "S-sunhan tunti. Tai siis miks et oo siellä?" Kysyn. "Lähin vetää sieltä paskasta. Opettaja raivos." Joonas kertoo johon nyökkään. "Tuntia on enää 10min, kysy joltain kaverilta läksyjä turha sinne enää on mennä." Joonas sanoo. Nyökkään jälleen.

Timeskip 10min
Olimme vain hengailleet samalla penkillä Joonaksen kanssa ja heitetty pari läppää. "Hei Nikon ja Ollin tunti varmaa loppu, mennääks aulaa missä sovittii näkevän?" Joonas kysyy. "Juup." Vastaan myönteväsit. Siellähän nuo kaksi odottavatkin. "Moih." Moikkaan noita. "Mikä kesti?" Niko kysyy turhautuneena. Katsoin Joonasta ja pudistin päätäni ettei tuo kerro. En halua.

"Jäin venaa Aleksia enkun luokan eteen ja Pekka oli viivyttäny Aleksia siel ku myöhästy." Joonas valehteli. Miksen mä osaa selittää noin hyviä tekosyitä. "Aa. Ooks Allu ok?" Olli ja Niko kysyvät. Nyökkään pienesti.

-sanoja +699-
Joo aivan saatanan tylsä mut ei voi mitää. En tiiä oikee mitä tähä loppuu nyt selittelisin.:Dd TEITÄ ON JO 800?!

this side of paradise || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now