Luku 24 "kuka toi itkevä poika oli?"

223 12 1
                                    

Okei ihan tähä alkuu, et wp kyl antaa ilmotukset jos kommentoitte mutten nää teijän kommenttei:( joten sori jos en vastaa teijä kommentteihi.
Aleksi
"Olli on hengissä..." Hoitaja sanoo. Hymy leviää kasvoilleni. "Muttah... Ollin muisti on mennyt..." Hoitaja huokaisee. "E-eli s-se ei muis-ta mua?" Varmistan arasti. Hoitaja nyökkää. Silmäni täyttyvät jälleen kyynelistä. Olli ei muista mua, eikä sitä että ollaan yhessä... Vittuh...

"Saanko mä nähä Ollin?" Kysyn nyyhkyttäen. Hoitaja nyökkää ja johdattaa minut Ollin huoneeseen. Näen vain tuon maailman upeimman miehen alun nukkuvan sikeästi tuhisten.

Hoitaja lähti juuri ja nyt istun vain Ollin vierellä eräisellä penkillä. Miksi minä? Tai ei.. MIKSI OLLI?! Kaikki on mun syytä.

Olli alkaa heräillä. Katson tuota itkuisilla silmillä. "Kuka oot? Miks sä itket?" Olli aloittaa kyselyn. Kyyneleet tulevat silmistäni yhtenä ryöppynä. Olli ei tosiaan muista mua...

Olli
Heräsin jostain ihan ei tutusta paikasta. Vierelläni istuu joku poika joka itkee. "Kuka oot? Miks sä itket?" Kyselen. Poika alkaa itkeä vain entisestään. "Hei harmi et sul ei oo kaikki hyvin mut oiskohan mun poikaystävä Matias Meuronen täällä?" Kysyn. "An-teeks... M-mä voin hak-hakee sen." Poika itkee. Hymyilen tuolle.

Aleksi
En haluaisi soittaa Matelle... Olli on mun!!! Mate tiputti Ollin kalliolta.. Tai no. Minä. Kuitenkin... Painan Maten numeroa.

Puhelu
(A=Aleksi M=Matias/mate)
A: tuuks sairaalal
M: Miks mä tulisin? En mä sun kasvojas haluu nähä. Miten ees et oo kuollu?
A: Mä en kuollu, mut sen sijaan sun POIKAYSTÄVÄS meinas kuolla.
M: Ai haluuks Oltsi nähä mua?!
A: Sen muisti lähti... Se ei enää muista mua ja. No siis se luulee sua sen poikaystäväks...
M: Jes! Hyvä vaa et lähti muisti. Se ei varmaankaa sit enää muista et kiusaan sua! Joten join jatkaa sun ilkkumistas, syrjintää, haukkumista yms.
A: Et voi, mul on aina Joonas, Niko, Tommi ja Joel

Puhelu puupataan. Päätän laittaa apina laumaan viestiä.

Apina lauma ja isäkarhu🔥🔥
Aleksi: Olli tippu kalliolta... On menettäny muistinsa ja nyt luulee et Mate on sen poikaystävä enkä mä. Mate tiputti Ollin sielt kalliolta kaiken lisäks. Eka se tiputti mut ja sit Ollin.
Joel: MITÄ?! Tuun heti sairaalalle
Niko: MENETTI MUISTIN?
Joonas: mit- mä tuun sinne
Tommi: Ei hyvää päivää... 5min
Niko: mäki tuun. Taas.

Suljin puhelimen. Näen Maten kävelevän tänne.

Olli
Matias, rakkain ihminen koko maailmassani, astelee ovesta sisään. Hymyilen tuolle. "Moi rakas." Hymyilen ja kurotun suutelemaan tuon huulia. "Moi rakkain." Mate hymyilee. "Oli ikävä. Mitä mulle kävi? Ja kuka toi itkevä poika oli?" Kyselen. "Mullakin sua. Ja öh.. Löit vaan pääs... Ei muuta. Ja se poika oli. No Aleksi mut se on vaa yks seiska meijän koulusta." Matias selitti. Hmm... Aleksi... Kuulostaa iha saakelin tutulta. Noh Aleksi on ihan yleinen nimi joten. "Miks se itki?" Kysyn jälleen. "En tiiä. Kysy siltä." Mate kohauttaa olkapäitään."

-sanoja +500-
Joojee en tienny parempaakaa tapaa miten Olli selviäis ja halusin jotain draamaa tähä joten nyt sit Ollilta lähti muisti. Laittakaa vaik yv mul jotai ehdotuksii jatkoon. Yritän saaha wp toimii et nään teijän kommentit. Voitte te toki kommentteiki laittaa! Kyl mä tän wpn joskus saan korjattua.

this side of paradise || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now