Luku 20 "Valitettavasti..."

210 12 0
                                    

Olli
Timeskip nykyhetkeen
Oltiin sovittu Joonaksen, Nikon, Aleksin, Joelin ja Tommin kanssa että menisimme Joonakselle vklp, koska hänen vanhempansa ei ole kotona.

Aleksi
Kävelin laitosta kohti. En ole vieläkään kertonut kenellekään tästä asiasta. Tai no toki Nikon on vähän pakko tietää mut kuitenki. Ai niin. Nannasta. Olimme Nannan kanssa erittäin läheisiä. Ja jos jompi kumpi pussaa vaikka poskelle, niin se on vaan ystävä mielistä. Nannasta on tullut aika lailla paras kaverini. Tai no yksi niistä.

Olin viimein perillä. Helvetin pitkä matka koululta! Vieläpä ku Niko pääsee vast 15. Ja mä pääsin 14. Laitan takkini naulakkoon, pipon kaappiini ja kengät telineelleni. Astelin jääkaapille.

Ei oikein mitään ruokaa, jugurttia, leipää, muroja, kanaa ja banaania. Voisin tehdä pari leipää.

Tein leivät ja nyt istunkin ruokapöydässä juttelemassa yhdelle Emmalle. Yhtäkkiä ovi avautuu ja sieltä tulee MATIAS kamppeineen. Okei mitä helvettiä?

Mate kääntää äkkiä katseen lattiaan huomatessaan minut. "Miksköhä meille ei kerrottu et tänne tulee uus tyyppi? Vieläpä ku toi näyttää aika vanhalta, ja vaan lasten tiloissa on huoneita vapaana, enkä mä usko et toi haluu mennä kenenkää pikku skidin kaa." Emma ihmettelee. "Voiks huone kavereita olla 2? Eli siis yhessä huoneessa 3 ihmistä." Kysyn Emmalta. "No siis voi kai, mut jonkun niistä kolmesta täytyy nukkua patjalla, ihan vaan siks koska täällä huoneissa on vaan 2 sänkyä." Emma kertoo johon nyökkään.

"Tunnetko sä ton?" Emma kysyy. "Valitettavasti." Huokaisen. "Kui nii valitettavasti? Onks se jotenki huono tyyppi?" Emma kyselee. "No siis kiusannu mua koko ala-asteen ja nyt ylä-astettaki." Avaudun. "Ouh. Mä meen sanoo sille suorat sanat!" Emma sanoo vihaisesti ja yrittää nousta penkiltä mutta otan tuon ranteesta ja vetäisen hänet takaisin penkille. "Ei ei tarvii!"

-sanoja +300-
En kyl tiiä millon tuun tän julkasee ku mun akku taas temppuilee et. En tiiä tuleeks jo niinku pitääki vai tuleeko myöhässä.

this side of paradise || Oleksi x readeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin