Olli
Timeskip kevääseen (iha vaa siks koska täs välis ei tapahtunu mitää kiinnostavaa.)
Enää kuukausi koulua ja sitten olis kesäloma. Tässä välissä ei oo oikeen tapahtunu mitään kiinnostavaa. Joulu oli iha ok. Odotin toki että olisin viettänyt sen Aleksin kanssa mutta hänelle ei kuulemma käynyt.Olin kävelemässä kouluun yhtä pitempää reittiä joka menee lastenkodin ohi. Huomaan yhtäkkiä kun Niko ja Aleksi tulee ovesta ulos?! Mitä helvettiä... O-onko Niko ja Aleksi laitoksessa?! Aleksi huomaa minut ja kuiskaa äkkiä jotakin Nikolle. Nuo alkavat kävelemään pois päin minusta. Wtf.
Päätän laittaa Aleksille viestiä.
Hymypoika<3
O: Aleksi miks?
*luettu 8.20*
O: Oisit vaan kertonu. Ihan sama vaikka asuisit hevonperseessä, rakastan sua silti.
*luettu 8.20*
O: Ale vastaa nyt vaan. Kiltti.
A: Voiks jättää mut rauhaan?! Herkkä aihe enkä haluu puhuu siitä.
O: Aa sori... Halusin vaan auttaa.
A: En oo mikään 5v
O: En mä sitä, tarkotin että välitän ja rakastan sua kävi mitä kävi.
A: Siis ei siinä oo mitään kiinnostavaa et oon laitokses
O: Justhan sä sanoit et se on herkkä aihe
A: Nii se miten päädyin sinne, ei se et oon siellä!
O: Miks Niko tuli samaa matkaa sun kaa sielt?
A: Nikoko sua kiinnostaa? Vittu mitä paskaa
O: Kyl Niko on mun kaveri.
A: Niinii tiiän kyl en oo mikää tyhmä. Tai no oon kyl. Mut kuitenki. Lintsaan koulusta. Moro
O: Aleksi älä viiti, voijaan unohtaa tää ja leikkiä ku mitään ei ois tapahtunu
A: Seliseli. Et pysty kuitenkaa unohtaa tätä
O: En ehkä, mut ei meijän tarvii puhua siitä.
*luettu 8.29*Suljin puhelimen. Huokaisin syvään. Huomasin Aleksin ja Nikon astelevan takaisin laitokseen. Eiks tuol välitetä jos ei olla koulus? No jaah, ei se mun ongelma oo.
Aleksi
"Mis Livia?" Kysyn Nikolta. "Kahvios." Niko kertoo. "Ei oo, kävin kattoo sielt jo." Sanon. Niko kääntää katseensa minuun. "Laita viesti meist molemmista." Niko sanoo. Nyökkään. Romahdan sängylle ja kaivan puhelimeni esiin. Niko toisinaan sulkee sen ja laittaa yöpöydälleen. "Miks se oli nii iso asia et Olli ei sais tietää? Tai siis Olli on sun poikaystävä, sehä on vaan huolissaan susta." Niko kysyy. "En mä tiiä. Mä en vaa... No siis tuntuu et jos kerron sille nii se ei enää haluu olla mun kaa." Paljastan. "No miksei se muka haluais?" Niko ihmettelee. "No en mä tiiä. Olli on vaan nii täydellinen et iha millo vaa se vois jättää mut. Ja mä ymmärrän sen." "Miten sä kerroit Joonakselle?" Kysyn puolestaan Nikolta."Ei siin mitää ihmeellistä ollu. Kerran Joonas kysy pääseekö meille ja kerroin et oon laitokses. Toki se sit tuli tänne." Niko kertoo. "Pitäskö mun pyytää anteeks?" Pohdin. "Tottakai! Kyllä Olli antaa anteeks jos sitä yhtään tunnen." Niko tsemppaa hymyilen tuolle.
Seksikäs basisti<33
A: Anna anteeks... Olit vaan huolissas musta ja mä. No mä olin vaa ilkee sulle.
O: Ei se mitään rakas.<3 Ymmärrän jos oli herkkä aihe. Ei hätää.
A: Olet aika suloinen. Kiitos<3 rakastan sua<3
O: Mäkin sua<3 tuuthan huomenna kouluun?
A: Joo tuun!
O: Jees moikka
A: Heippaa<3Suljin puhelimen. "Antoks?" Niko kysyi. "Anto." Varmistin. "Livialt tuli viesti" sanon. "No?" Niko kysyy. "Pojat, muistakaahan mennä sitten huomenna kouluun. Ymmärrän kyllä, mutta ei koulu päiviä noin vaan skipata. Huomenna kouluun!" Luen viestin ääneen. "Suuttuks se?!" Kysyn hätääntyneesti. "Ei se suuttunu, oon ennenki skipannu koulupäiviä, se kyl leppyy." Niko sanoo. Huokaan helpotuksesta.
"Tehtäskö Apina laumalle wp ryhmä?" Kysyn Nikolta. "Joo!!!" Niko hihkaisee.
Tein ryhmän.
Apina lauma ja isäkarhu🔥🔥
A: No moi vaa, tehtii Nikon kaa tämmöne hasu ryhmä:D
N: Älkää nyt sit vittu poistuko!
Jh: Miks mä oon mukana apinalaumassa?!😡 Oon ihan hyväkäytöksinen poika.
N: Ensiks, eiks sun pitäs olla tunnilla, toiseks, vertaappa sua ja Tommia.😂
Jh: Ja sinä oot sitte simpanssi🙄🙄
Jp: Nyt saatana olkaa hiljaa oon tunnilla! Puheli värisee ku... kun... Öö Ollin perse
A: 😂😂😂
N: Ei saatana Porko😂
O: Vittu Porko😭😂😡
T: Mulla on koe
A: Isiiii!!
Jp: Moi isi❤️ millon tuut hakee?
T: 😡😂
N: Noniin rakkaat isi suuttu.
A: Tää o vähänniinku se kultakutri juttu ohjelma. Olli on kultakutri, minä oon se lapsonen, Tommi isäkarhu, Niko äitikarhu, sit viel Joonas ja Joel on... Ne on vaikka isoveljiä.
Jp: HEEI😡😡 ei siinä ohjelmassa ollu isoveljiä😤
Jh: Kolmas pyörä vaan, kolmas pyyöörä vaan...💔
O: Vittu Joel😂
T: SHHHNaurahdin viesteillemme. "Mennäänks kävelylle?" Niko kysyy suljettuamme puhelimet. "Mennää vaa, nätti keli. Aurinko paistaa ja lumet on jo sulanu vaik on toukokuu!" Selittelen. Niko mumisee vain vastaukseksi.
Olli
Purskahdin nauruun. Voi vittu. Nyt on tunti ja räkätän tääl ku mikäki variksenpelätin. "Olli haluaisitko kertoa luokallekin mikä noin naurattaa?" Opettajamme Minna kysyy hieman äreällä äänellä. Joonas katsoo minua huvittuneena. "Joo mietin vaa täs Joonaksen ja Nikon pornovelliä." Sanon kikattaen. Oikeastihan nauroin viesteillemme. Siis apinalauman. Seuraavaksi Joonas katsoo minua murhaavasti. "Voisitko kenties miettiä niitä asioita välitunnilla? Tai sitten käytävään." Minna varoittaa. Nousen penkiltä ja otan reppuni selkään. "Juup moro" Huikkaan. "En mä oikeesti sitä tarkottan-" Kuulen opettajan aloittavan mutta suljen oven ennen kuin tuo kerkeää kertoa asiaansa loppuun.-sanoja +830-
Okei innostuin vähän kirjottaa viestittelyjä:Dd Emt se oli vaa kivaa lolskis. Huomasin vast äskö kuinpaska luku toi 25 oli...
ESTÁS LEYENDO
this side of paradise || Oleksi x reade
RomanceHei! Olen 14vuotias teini poika, Aleksi. Olin jo 2 luokasta asti katsellut yhtä minua vuoden vanhempaa poikaa. Eli kyllä, olin homo. Tiesin, että Olli ei ollut hetero, koska tuo oli yhden kiusaajani kanssa yhdessä. Toivoisin vain että Olli huomaisis...