Ceza

4.1K 159 263
                                    

Siyah, siyahtı.
Asildi, fedakârdı, iyiydi, kötüydü.
Geceye sahipti o, harikuladeydi.

Bu yüzdendir renklerden dışlanması.

Beyaz siyahı kıskandı, siyah beyazı.
Beyaz tüm renklere sahipti, siyah ise geceye hakimdi.

Alıntıdır.

Önsöz- "Ceza"Bölüm şarkısı: Rope Nasılsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önsöz- "Ceza"
Bölüm şarkısı: Rope Nasılsın


"Anne anlamıyorsun, ben bunu hak etmedim."

Sesi fazla hırçındı, bir yandan da ağlayacak gibi titriyordu. Dişlerini birbirine geçirmiş önünde ki kadına dikkatinin tamamını vermişti.

"Baban ne dediyse o."

Dudakları titredi, hayır ağlamayacaktı.

"Anne onların suçunu bana yükleyemezsiniz, benim bir suçum yok."

Şirketlerini neredeyse batıracak bir ihaleyi tehlikeye atan abilerine çok öfkeliydi, engel olmaya çalışmıştı ama başarısız olmuştu. Onların hatasını kendisinin ödemesi büyük bir haksızlıktı.

"Onların bunu yapacağını biliyordun."

Babasının sert ve keskin sesini duyduğunda başını onun yönüne doğru çevirdi, babası her daim sert biri olmuştu. İki abisine ve kendisine duygusal bir anlamda yakın olmasa da onların daima arkasında durmuştu.

"Ben onları uyardım-"

Macit Pival, kızının sözünü sertçe kesti.

"Bana gelecektin hemen ama sen onları korumayı seçtin. Bile bile hataya düşmelerini sağladın."

Gözleri dolu dolu olan kızına bakarken kalbi hissizdi, ona bakmaya devam etti.

"Bu saatten sonra kararım değişmeyecek, abilerin yurt dışında batmakta olan şirketi kurtarmaya çalışacaklar ve sen de karar verdiğim gibi yeni üniversitende okuyacaksın."

Genç kızın kalbi korkuyla burkuldu, ailesine çok düşkündü ve onlardan ayrılmak kabus gibi geliyordu. Bir de tek başına başka bir şehir de yaşamaya çalışması da cabası olacaktı.

"Ben sizden ayrılmak istemiyorum."

Macit son sözlerini söyleyerek anneyle kızı yalnız bıraktı.

"Hazırlığını yap, yarın gidiyorsun."

Genç kız annesine bakmayı denedi ama annesi de başka bir şey söylemeyerek kocasının peşinden gitmişti. Muhtemelen bu kararları için onunla konuşacaktı ama genç kız bir yararının olmayacağını biliyordu. Babası bir kez karar verdi mi her ne olursa olsun kararını uygulardı.

Siyah (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin