Ekim

1K 96 131
                                    

11.Bölüm "Ekim"
Bölüm Şarkısı- Billie Eilish- Bellyache

Bölüm "Ekim" Bölüm Şarkısı- Billie Eilish- Bellyache

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Ölüm bazılarımızın tek kurtuluşudur..'

Ben hiçbir ayı sevmem.

Ama Ekim ayına duyduğum nefretim her şeyin önünde.

Ekim aylarına girdiğimiz zamanlar en korkunç zamanlarımdı, her zaman başıma en kötüsü gelirdi ve geliyor da. Benim kötüyü çağırdığım düşünebilir ama temin ederim ki ben değil kötülük beni çağırıyor.

Şeytan bu ayını sadece bana ayırmış.

Ekime girdiğimiz ilk günden sonra Bella gitmişti ve ben onun bana bıraktığı boşluğuyla kalmıştım. İnsanlarla aram hiç iyi değil ama Bella başkaydı işte. O gün olanlardan sonra ne ben bu konuda bir şey söylemiştim ne de o. Sessizce anlaşmıştık, babama söylemeyecekti o. Böylece yaşanan her şey maziye gömülü bizde ise unutmaya çalıştığımız kötü bir gün olarak kalacaktı.

O günün üstünden üç gün geçti.

Ama ben hâlâ o gündeyim.

Üç gün önce

Neler olduğunu anlayamayan bir halde yan tarafıma döndüğümde alnımda ki silah benimle birlikte o yönü hedef buldu. Kafasına silah dayanan birine göre fazla rahattım.

Siyah bana bakmıyordu, bana silahını doğrultan o adama bakıyordu. 

Bir anda sözleri yetmemiş gibi elini beline atıp siyah kabzalı bir silah çıkarttığında gözlerini kırpmadan silahı arkamda ki adama doğrulttu ve sakince, "O silahı indir." dediğinde bile sesi tek düzeliğini koruyordu. 

Silahı kafama dayayan adam, "Abi yemin ederim ben doğrultmadım." dedi.

Haklıydı ama silah ellerinin arasındayken kimsenin onu ciddiye almayacağının herhalde farkında değildi. Elinde tuttuğu silahla beni işaret etti.

"Ne isterse yapmamı söylediniz, o kendisine bunu yapmamı istedi."

Sesinde korku mu vardı? Bana bakarken bir deliye bakıyormuş gibi bakması sinir bozucuydu, deliye benzeyen bir tarafım mı var?

Siyah bana doğru, "Ne saçmalıyor?" diye konuştuğunda omuz silkerek bilmemezlikten geldim.

Belki de barı yakmak yerine işletip, parasına konmalıydım.

Bazen ani kararlar verebiliyordum. Neyse, şimdi önemli olan başka bir şey var. Öncelikle Siyah grubuna üye olduğumu resmen ilan etmişti ama bu benim için önemli değil. Böyle bir zorunluluğu kabul etmektense kavgaya girmeyi yeğlerim. Bu duruma dair üç teorim var.

Siyah (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin