10.Bölüm "Yokluk"
Bölüm Şarkısı- Charlie Puth- How Long'Sonra belki düşüncelerin asılmadığı yerlere gideriz..'
✦
Evim kanlardan, her yere dökülmesine rağmen o kansızlardan da arınmıştı. Sabah uyandığımda Bella sırtı dönük bir şekilde hala uyuyordu. Başımı yastığa gömerek tavanı izlemeye başladım.
Dün olanlar zihnimi dolduruyordu.
Evimin basılmasından bahsetmiyorum, beni göndermeye çalışan komşularım şimdi ise aralarına aldıklarını söylüyorlardı. Zorla!
Bana babam dışında kimse zorla bir şey yaptıramaz.
"Gunaydin baby."
Tek gözünü açarak bana doğru dönen Bella'yla gülümsedim. "Bonjour madam." dediğimde kıkırdadı.
"Bugün neler yapacağız?"
Derin bir nefes alarak tavana bakmayı sürdürdüm, göz ucuyla onunda tavana baktığını gördüm.
"Alessandro gelmeyecek miydi?"
Ona hatırlattığım bu bilgi hızla yerinden kalkmasına sebep oldu, "Gece! Bu yeni mi söylenilir?" diye bağırıp pembe geceliğiyle banyoya koşturdu. Arkasından gülerek yerimden yavaşça kalktım. Aklıma gelen detayla birlikte banyoya doğru seslendim.
"O geri zekalı da gelmeyecek, değil mi?"
Bella yarı çıplak bir şekilde banyonun kapısında göründü, "Bilmiyorum ama onunla kahvaltıya gideceğiz. Söz verdim." diye kızgınlıkla söylendi.
Umarım o da gelmiyordur.
Gerçi bende bu şans varken gelmemesi şaşırtıcı olur. Derin bir nefes alarak dolabımdan giyebileceğim birkaç parça kıyafet çıkarttım. Gotik tarzda giyinmeyi seviyordum ama en garip kıyafetleri de giyebilecek bir tarzım var. Şu sıralar Bursa da rüzgar bol olduğu için kolları uzun ama kısa bir üst, altına da oldukça rahat olan siyah keten pantolonumu giydim. Vazgeçilmesi zor olan alışkanlıklarımdan biri olan şapkamı da kafama taktığımda hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah (+18)
ChickLitSiyah asildi. Bu yüzden insanlar, onun kibirli olduğunu düşünürdü. Fakat siyah tüm renkler adına kötülüğü temsil etmeyi kabul etmişti. Siyah fedakardı... Alıntıdır.