Huysuz

926 92 56
                                    

8.Bölüm "Huysuz"
Bölüm Şarkısı- Pitbull&Fifth Harmony- Por Favor

Bölüm "Huysuz"Bölüm Şarkısı- Pitbull&Fifth Harmony- Por Favor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Söylediğin kadarı değilim, daha fazlasıyım.."

Sözlerine karşı alayla güldüm, cidden beni güldürmeyi başarmıştı. Daha fazla bir şey söylemesine izin vermeyerek arabadan indiğimde dudaklarımda ki tebessüm ifadesizliğe düştü.

Bazen ruhu alınmış bir ceset kadar ifadesizleşiyorum.

Ve bu o anlardan biri. Tanrım, uyuyamadığım için ruhsuzluğum olmaması gereken bir zamanda tutmuştu.

"Bu gece uyumadın, değil mi?"

Bella'nın beni bu kadar iyi tanıması can sıkıcıydı.

"Düzgün uyuyamadım, rahatsızdı."

Sanki diğerleri sırrımı duyacakmış gibi dilimi değiştirmiştim, gece kulübünden içeriye girdiğimizde kulaklarıma çalınan gürültülü müzik bir nebze olsun ifadesizliğimi alıp götürdü. Aslında sabah kaykayımla yeterince zaman geçirseydim şu an saatli bomba gibi dolaşmazdım.

Her an patlayacak gibi hissediyorum.

Patlayacağım kişinin Bella olmamasını umut ediyorum, çünkü ona değer verdiğim ve bir süre yalnızlığıma eşlik edeceği için gitmesini istemiyordum. Bizim için ayırdığımız VIP kısmına yürümeye başladığımızda Bella arkamdan sessizce beni takip ediyordu. Diyeceğim şeyler şu an için içimde tutmak istediklerimdi. Hareketli müzikle eğlenen ve ortaya yığılan insanların arasında geçmeyi umarken gözlerimin haddinden fazla sert baktığının farkındaydım.

Buraya gevşemeye gelmiştim, istediğim ilk şey içmek.

"Votka istiyorum."

Bella sessizce bana bakarken hala kafasında dönen sesleri duyuyormuşum gibi bakışlarımı ondan çektim. Bazen düşünceleri yüzüne yansıyordu ve bu sinir bozucuydu.

"Ağır olmaz-" dediğinde ona bakmadan, "Olmaz." diye tersçe cevap verdim.

Gözlerinde ki ifadeden ona alındığımı düşünüyordu, ben kimseye alınmazdım.

Tanrım, sadece uykusuzum.

En azından bugün için huysuz ve suratsız olmak benim hakkım. Bizi yönlendirdikleri koltuğa bir bacağımı diğer bacağımın üstüne atarak oturdum, Bella ise yanı başımızda duran kişiye ne istediğini duyamayacağım kadar kısık bir sesle söyledi.

"Sakın sarhoş olma."

Gülmeye çalıştı, evet sadece çalıştı. Çünkü bakışlarım karşısında ne yapacağını bilemiyormuş gibiydi.

Siyah (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin