12.Bölüm "Rüzgar"
Bölüm Şarkısı- Mag.lo ft. O_Super-Never'Hissizlik, işte tüm mesele bu.'
✦
"Sana gökyüzü olduğunu kim söyledi?"
"Kendini yeryüzü olarak mı görüyorsun?"
Şaşkınca birbirimize baktık. Dahası ben şaşkındım, o ise tek kaşını kaldırmıştı. Çünkü neredeyse aynı anda benzer şeyleri söylemiştik ve bu çok uçuktu. Kaşlarımı çatarak yüzüne hissizce baktım.
"Gökyüzü olabilirim ama yeryüzüm sen olamazsın."
Çünkü benim bir yeryüzüm yok.
Bana doğru küçümseyici ve alaycı bir bakış atarak süzdü çehremi.
"Benim içinse sen habersiz ve rahatsız bir rüzgardan başka bir şey değilsin."
Neden doğa kanunlarını laflarımıza kattığımızı umursamadım. Nedense onunla bu şekil konuşacağımı anlamıştım ve o da beni bu şekilde anlıyordu. Garipti ama ilk kez biri kafamdakilerle uyuşuyordu. Ne söylesem anlayacaktı sanki, anlar mıydı acaba? Benim garip düşüncelerim var, bir de düşüncelerimden daha garip olan benliğim var.
"Rüzgar...hımm beğendim."
Kafaya aldığımı görünce her hangi bir şey söylemedi, sırıtarak yanından geçip kaykayımla olan zamanıma geçtim. Bir kuş kadar rahat olduğum kaykayımın üstünde gezerken dikkatsiz ve dalgındım. Hâlâ bir şekilde kafamda dönüp duran, gökyüzü ve yeryüzü meselesini nasıl anladığını düşündüm. Başkasına bunları anlatsam bana deli derdi ama Siyah bana karşılık dahi verdi. Müziksiz gezindiğimi eve girdiğimde fark edince büyük bir şaşkınlıkla kulaklığıma bakmaya başladım.
Hayatımda ilk kez müzik olmadan kaykay sürdüm.
Kafamı iki yana doğru sallayıp evin içine girdim. Saat birde olan dersime geç kalmayacağımdan emin olduktan sonra birkaç şey atıştırarak üstündekileri değiştirdim. Simsiyah giyinmek isteyen tarafıma engel olup azda olsa renkli giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah (+18)
ChickLitSiyah asildi. Bu yüzden insanlar, onun kibirli olduğunu düşünürdü. Fakat siyah tüm renkler adına kötülüğü temsil etmeyi kabul etmişti. Siyah fedakardı... Alıntıdır.