Bir varmış Bir yokmuş

1.4K 122 76
                                    

2.Bölüm"Bir varmış Bir yokmuş"
Bölüm şarkısı- Eminem- Fack

Bölüm"Bir varmış Bir yokmuş"Bölüm şarkısı- Eminem- Fack

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ben soldum..."

Kendimle cebelleşerek sonunda okula girebildiğimde aklımın bir ucunda 'o evde olmam neden bu kadar önemli' sorusu vardı. Bindiğim taksinin sahibinden tut, karşılaştığım herkes garip bir biçimde orada ev almama takılmıştı.

Parayla işte geri zekalılar.

Elimde ki yeni kartı basarak fakültenin içine girdiğimde kalabalığın bir hayli fazla olduğunu gördüm. Nedensizce olmasa da herkes bana bakıyormuş gibi diken üstünde olsam da bunu dışıma yansıtmamak konusunda iyiydim.

Anksiyetem yine beni yalnız bırakmıyordu.

Küçük ve kendime yetecek olan nefes alışverişim gözlüğümün altından çevre taraması yaptım. Herkes kendi halinde ve neredeyse hiçbirinin göz odağında ben yoktum. Anksiyetem buna rahatlarken ben ise burun kıvırdım. İkinci senemdeydim ve okul değiştirmiştim, bu sınıftakilerin dikkatini çekecekti. Telefonumun ekranını aydınlatarak saate baktım, derse beş dakikadan daha az bir süre kalmıştı. Adımlarımı hızlandırdım, nereye gideceğimi bilmesem de tabelalardan sınıfın yerini karmaşık olsada bulabilmiş ve sınıfa ulaşabilmiştim. Kulağımda çalan şarkının bitmesini beklememek için kendimle cebelleşiyordum.

Şarkıları yarım bırakmayı hiç sevmem.

Özellikle bu şarkı Eminem'e aitse.

Şarkısının başında sınıfa girmiştim bile, gözlerimi sınıfın içinde gezdirip kulağımda ki airpodsu çıkarttım. Üstümde gezinen birkaç bakışı umursamadan boş bulduğum bir yere geçerek yerleştim, nefesimi kısa bir an tuttum. Sakinleşmek için içimden üçe kadar saydım, bu benim için alışkanlık olmuştu.

Bir,

İki,

Üç.

Kapalı gözlerimi açtım. Amfinin sıraları aşağıdan yukarıya doğru başlıyordu ve ben arka sıralarda olmayı daha çok sevdiğimden sekizinci kısma geçmiştim. Yan tarafımda aramızda en az üç kişilik boşluk olan birinin varlığını hissederek o yöne baktım. Gerçek sarışın bir kızla göz göze geldiğimde hafifçe tebessüm ettim, o ise göz devirerek önüne döndü.

Karşılık versen öleceksin sanki habeş maymunu!

Göz devirerek önüme döndüm, az önce içeriye girdiğim kapıdan bir adam girip kapıyı kapattı. Aksi tavırları ve hiç gülmeyen yüzüyle onun öğretmen olduğuna karar vermiştim. Adam bizi görmüyormuş gibi tahminimde beni haklı çıkararak kürsünün başına geçti, tam o sırada kapı bir hışımla açıldı. Hoca dışında hepimiz oraya baktık, saçı başı dağılmış olan esmer bir kızdı gelen. Nefes nefese kalmıştı, telaşla hocanın olduğu yere bakıp ardından yüzünü buruşturdu. Hoca kapıya bakmaksızın sabırsızca konuştu.

Siyah (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin