Sokağın Yeni Kızı

1.2K 104 95
                                    

3.Bölüm "Sokağın Yeni Kızı"
Bölüm şarkısı- Harry Styles- As It Was

Bölüm "Sokağın Yeni Kızı" Bölüm şarkısı- Harry Styles- As It Was

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Son bir umut..'

Manyak mı, ben mi?

Evet manyak olabilirim ama bu onun veya bir başkasının bunu söyleyebileceği anlamına gelmiyor.

"Sapık mısın sen, ne diye dikizliyorsun beni?"

İsmini bilmediğim tuhaf gözlü çocuğun bana karşı tepkisi yine ters ters bakmak oldu. Burun kıvırdım. Bu bakışlara alıştığımdan pek bir etkisi yoktu.

"Başka işim yokmuş gibi seni mi dikizleyeceğim ben?"

Tek kaşımı kaldırdım.

"O zaman orada ne arıyorsun?"

Çattığı kaşları biraz daha çatıldı, benden hoşlanmadığı belliydi. Bakışlarını benden ayırıp evimin önünde gözlerini dolaştırıp daha sonra yeniden bana baktı. Bir şeyler arıyor gibiydi. Bir eliyle pekte düzgün olmayan saçlarını gergince daha çok dağıttı.

"Ne diyeceğimi unuttum amına koyayım."

Kime koyuyordu şimdi bu geri zekalı, yüzümü buruşturdum. Ağzımı açıp konuşacağım sırada unuttuğu şeyi hatırlamış gibi gözlerini gözlerime dikti.

"Buradan gitmen gerek."

'Hah' diye bir nida çıktı dudaklarımdan, kollarımı göğsümde bağlayıp ona doğru bir adım attım. Gittiğim her yerde kovulmamda başka bir başarımdı.

"Düzgün bir açıklama yaparsanız eğer, giderim."

Nah giderim!

Ölsem gitmem, hani karşıma deccal çıksa ve 'buradan git' dese gitmezdim. Yıllar sonra istediğimi elde etmişken ve babam bizzat kendi elleriyle beni göndermişken, karşıma çıkan hiç kimse umrumda değildi.

Gri gözlü çocuğun tuhaf irislerini net görecek kadar ona yaklaştım, o ise düz bir ifadeyle beni ve tepkilerimi izliyordu. Garip bir şekilde her an saldırıya geçecekmiş gibi bir hali vardı. Beni öldürmezdi, değil mi? Fazlasıyla yakışıklı bir yüze sahip olsa da katilleri andıran soğuk bir havası vardı. Bakışlarını benden çekip, kendi arkasında kalan eve baktı. Önümde olduğundan onun gibi ben de siyah dış görünümüyle oldukça estetik görünen eve baktım, evimin tam karşısındaydı ve bu sabah o evden çıktığına göre ev onundu.

Siyah (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin