کریس به میزش تکیه داده بود و به بکهیون نگاه میکرد که مشغول مرتب کردن کراواتش جلوی آیینه بود.
_بیون بکهیون دفتر من با اتاق پرو خونت اشتباه گرفتی؟
بکهیون از آیینه مقابلش نگاهی به کریس انداخت.
_ تو سلیقت بهتره.
لبخندی روی لبهای کریس نشست.
_ از کاری که می خوای انجام بدی مطمعنی؟
بکهیون به سمت کریس برگشت.
_ به نظرت چطور شدم؟
کریس نگاهی به سرتا پای بکهیون انداخت،با اون کت و شلوار مشکی رنگ و پیرهن سفید و کراوات مشکی و موهایی که به زیبایی بالا زده بود و خط چشمی که به زیبایی زده شده بود.
_ زیادی جذاب شدی،نگفتی از کاری که می خوای انجام بدی مطمعنی؟
بکهیون بی توجه به سمت میز کریس رفت و پوشه ای رو برداشت و نگاهی بهش انداخت.
_ امروز که اعلام میشه کدوم شرکت طرح رو گرفته،پیش پرداخت رو واریز می کنن درسته؟
_ بیون بکهیوننن.
بکهیون کلافه نفس عمیقی کشید.
_ ببینم مگه تو چند ساله هر جوری شده تلاش نمی کردی که من از اسم بیون استفاده کنم؟الان چی شده؟
_ من چند ساله دارم تلاش می کنم تو از هویت خودت استفاده کنی چون تو هرگز از اسم و استعدادت برای پول در آوردن استفاده نکردی ولی الان همه چیز فرق داره،برق توی چشمات مثل همیشه نیست. انرژی که داری به خاطر این نیست که یک کار فوق العاده آماده کردی صرفا به خاطر انتقامه،من این برقو خوب میشناسم بیون، تو می خوای چانیول رو نابود کنی،شک ندارم.
بکهیون نفس عمیقی کشید و مقابل کریس ایستاد.
_ اشتباه نکن کریس،من نه تنها چانیول،بلکه می خوام همشون رو نابود کنم.
کریس نگاه دیگه ای به بکهیون انداخت.
__ از همین می ترسم بیون بکهیون،حداقل من می دونم تو چقدر می تونی وحشتناک بشی.
بکهیون لبخند مرموزی زد.
_پس مراقب باش تا مورد خشم من واقع نشی.
کریس دستش رو به نشونه تسلیم بالا برد.
_ البته.
***
سهون در مونده توی سالن انتظار ایستاده بود و مدام ساعت گوشیش رو چک می کرد،امیدی برای اومدن چانیول و سوهونداشت.حتی امیدی به دیدن جونگین نداشت.اگر خودش هم به اون جلسه رفته بود صرفا نگران شرکت بود و می خواست هر طوری شده با چنگ و دندون همه چیزو نگه داره.
YOU ARE READING
ϟϞ҂ 𝓕𝓐𝓛𝓢𝓔_ 𝓢𝓔𝓐𝓢𝓞𝓝1 ҂Ϟϟ
Romance𝓕𝓐𝓛𝓢𝓔_ 𝓢𝓔𝓐𝓢𝓞𝓝1 #پارک چانیول🥀 و #کیم جونگین🥀 دوتا #معمار📚 معروفی که #دشمنی🔗 بینشون از #رقابت⛓ فراتر رفتهبود.زمانی که جفتشون توی یک رقابت قرار می گیرن چی میشه اگر #کلید🔑 بردشون دست #بیون بکهیون #مرموز👤 باشه و چانیول برای هدفش با ب...