‼️SPOILER‼️
Sasha halála után, Armin-ak semmi másra nem volt szüksége, csak arra, hogy védelmező karjaidba meneküljön. Téged is megviselt a lány halála, de nem annyira, mint Armin-ékat.
Azóta pár nap eltelt. Egy asztalnál ültök, ahol síri csendben néztek magatok elé. Téged nem a halál félelem idegesít, hanem egy tökre nem ide illő dolog. Tudatni szeretnéd valahogy Armin-al, hogy megcsaltad. Ráadásul olyan személlyel, akit kis kora óta szeret. Rá kellett arra jönnöd, hogy te nem csak a fiúkhoz vonzódsz. Sőt, egyentalán nem vonzódsz már a fiúkhoz. Ezért is van sokszor az, hogy csak egy gyors puszit nyomsz barátod ajkaira, mert egyszerűen nem tudod már úgy szeretni, mint régen. Nem szeretnéd még jobban össze törni Armin-t, de tudnia kell az igazságot. Vagy most, vagy később.
Mikasa fel állt az asztaltól, és megfogta a vállad. Bólintott, hogy menj vele ki egy kicsit a folyosóra.
Amint kiléptetek a teremből, Mikasa arcodnál fogva ajkaidra tapadt. Igen. Mikasa az, akivel megcsalod Armin-t. Fél éve tart köztetek ez az egész. Mikasa hevesen csókolt, közben a nyakad szorongatta kezével. A kapcsolatotokban Mikasa a dominánsabb fél.Miközben elvoltatok merülve a csókba, nem vettétek észre, hogy Jean egész végig figyelt titeket. Mellé még társult Armin is, aki sokkolva figyelt titeket.
Mikasa oldalra nézett, és amint látta szőkeséget, eltolt magától. Először nem értetted, de utána megláttad Armin-t. Kikerekedett szemekkel néztetek egymásra. Mikasa gyorsan elkapta Jean karját, és behúzta a terembe. Ketten maradtatok a folyosón. Armin elkezdett feléd sétálni. Lehunytad szemed, és vártad, hogy odacsapjon. Armin sosem ütött meg még téged, de mégis vártad tenyerét. Kezét fejed búbjára helyezte, és megsimogatta. Lassan kinyitottad szemed, és rá emelted tekinteted.
“-N-nagyon sajnálom, Armin! Nem tudom miért..-kezdtél bele.„
“-Nincs semmi baj, Y/n! De jobb lett volna, ha közölted volna ezt velem.-mondta.„
Nem mutatta ki, de rohadtul fájt neki. Nem undorodott el tőled, mert akkor is ember vagy, ha egy másik nemhez vonzódsz. Reszkető kezekkel akartad megölelni a fiút, de Armin nem engedte. Tudtad, hogy ezt elcseszted.
Pár héttel később. Azóta nem szóltatok egymáshoz Armin-al. Csak a feladataitokkal voltatok elfoglalva. Amikor Eren fejét lelőtte Gabi, akkor Armin saját maga ölelt át, mivel tudta, hogy neked sincs már sok hátra. Te is örököltél egy érdekes titán erőt, amit még mai napig nem tudtak meg. Még te sem tudtad. Az utolsó pár napod volt hátra. Armin ölelése után, még Mikasa adott egy csókot, és így ezek után indultál el. Azon a napon, amikor Armin rájött, hogy megcsaltad, gyűlölted magad. Most is, de nem annyira, mint akkor.
Valahol legbelül még szereted Armin-t. Csak sajnos a nők iránti való érzelmek elnyomták.
Bónusz kép:
YOU ARE READING
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferences
Fanfiction🔹Fog tartalmazni sok spoilert, de azt jelzem a könyv elején. 🔹Két karakterről fog szólni, ahogy a címből is lehet látni. 🔹Nem egy történetet fog bemutatni, hanem egy rövid soros részeket. 🔹Ha 18+os tartalmak lesznek benne, akkor szintén jelzem a...