Mikasa és Eren eldöntötték azt, hogy ma biza elmentek a vidámparkba. Nem szerettél volna menni, de Mikasa hajszolására bele mentél. Armin a cuki mosolygós arca helyett, egy komor, egyben ijesztő arccal jelent meg.
Azon agyaltál, hogy lehet a ruha miatt. Pedig csak egy rövidnadrág és egy pántos felső volt rajtad. Ezt meg is kérdezted tőle, de ő csak egy gyors puszival letudta ezt. De az a puszi sem volt már olyan, mint a régi. Rideg puszi.
Nem tudtad magad jól érezni a helyen. Egész végig Armin járt a fejedben. Valamit elcsesztél, vagy valami olyat mondtál, amivel megbánthattad? Magad sem tudod a választ. És ha te sem tudsz magyarázatot adni erre, ott akkor komoly gond van.
A nap végén félre hívtad Mikasa-t, akinek aztán elmesélted, hogy Armin-al mi a helyzet. Mikasa is furcsállta, mert sosem szokott ilyen lenni. Soha nem vallaná be, de hogyha téged Armin megbántana, de nagyon, akkor kiheréltetné a gyereket.
Mikasa unszolására kettesben maradtál Armin-al. Mikasa addig Eren-el volt, és figyeltek titeket. Persze erről csak annyit tudott Armin, hogy mentek venni vattacukrot. Pedig nem.
A hosszú néma csend után megkérdezted barátod:
“-Mi a bajod? Valamit csináltam?„
Armin nemmel válaszolt. Össze szorította öklét, végül kinyögte azt a szót, amit már három napja mondogat.
“Szakítok.„
Sokkolva néztél bele kék szemeibe. Megkérdezted, hogy ez mégis hogy jött ide. Azt vágta a fejedhez, hogy választ akartál nem de?
Remegni kezdett egész tested. Okot is mondott. Armin mondta, hogy nem akarja, hogy a terhedre legyen, mivel te erős, kitartó katona vagy, ő pedig egy nyámnyila, akit mindig a társai mentenek meg. Hiába mondtad neki, hogy ez abszolút nem zavar téged, ő akkor is erősködött. Végül sajnos rábólintottál a szakításra. Armin még egy utolsó puszit nyomott fejedre, végül ott hagyott a vidámparkban.
Erős szúró érzés volt mellkasod körül. Nem akartál a tömegben sírni, ezért csak bólintottál Eren-éknek, akik utánad mentek. Kíérve a kapun, keserves sírásba kezdtél. Mikasa tudta, hogy ez nem egy kellemes beszélgetés volt közted és a szőkeség közt.
Nem szeretted sosem a vidámparkokat, de ezen a napon gyűlölted meg a legjobban.
Bónusz kép:
YOU ARE READING
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferences
Fanfiction🔹Fog tartalmazni sok spoilert, de azt jelzem a könyv elején. 🔹Két karakterről fog szólni, ahogy a címből is lehet látni. 🔹Nem egy történetet fog bemutatni, hanem egy rövid soros részeket. 🔹Ha 18+os tartalmak lesznek benne, akkor szintén jelzem a...