»Ajándék amivel meglep« [Armin]

69 9 9
                                    

Drága Armin. Mindig odateszi magát, hogyha a te napod van. Legyen az születésnap, névnap, vagy forduló. Ő mindig vesz neked valamit. VAGY! Csak egy szimpla fárasztó nap.

Ez a nap is fárasztó volt számodra.

Amióta együtt vagy Armin-al, a fiú rájött arra, hogy te mire vágysz a legjobban. Egy olyan karkötőre, amit ő is és te is hordhatsz. Ez a két karkötő, hogyha össze van téve, akkor egy tengeri kagylót formál ki, amibe te szerelmes lettél, amikor legelőször megláttad.

Armin Mikasa-val és Eren-el ment megvenni azt a karkötőt. Pont az utolsó darab volt, szóval Armin az emberekkel is össze veszett, hogy ő már pedig akkor is megveszi az ékszert.

Haza fele úton még megálltak kávézni, végül mindenki haza ment. Te már otthon voltál, közben sütöttél valami finomságot. Kb fél órája lehettél otthon. Mivel megkaptad a fő kapitány pozíciót, azóta később jársz haza és több munkád van. Ezért is vagy mindig hulla fáradt, de hogyha rád jön valami fáradság mentes hév, akkor megállás nélkül csinálsz valamit a lakásban.

Armin egy orr puszival köszöntött, végül leült az asztalhoz. Egy darabig még csendben ült, végül megszólalt:

“-Bubi, kérlek ülj ide mellém.„

Bekapcsoltad még gyorsan a sütőt, végül barátod mellé ültél. Elvörösödve egy kis táskát nyújtott kezedbe, amiben egy sötét kék dobozka volt, vörös színű masnival át kötve. Kivetted a táskából, és fel nyitottad a dobozkát. A lélegzeted is elállt, amikor láttad, hogy ez az az ékszer. Letetted az asztalra, és Armin ölébe ültél, így ölelted át szorosan. Elhalmoztad őt csókokkal, amibe ő elnevette magát.

Felvettétek a karkötőt, és kipróbáltátok azt, ahogy össze teszitek. Tényleg egy kis tengeri kagyló forma jön ki.

Bónusz kép:

Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now