‼️SPOILER‼️
Amint haza értetek a Felderítő útról, Jean rögtön téged keresett mindenhol. Hange-hoz oda szaladt, Levi hadnagynál keresett, még Mikasa-éknál is. Szegény még nem tudja, hogy milyen kín szenvedése lesz.
Mikasa a sálját szokásosan arcához emelte. Jean ilyenkor már tudta, hogy miért csinálja ezt. Vagy szomorú, vagy zavarban van. De most semmi kép sem lehet zavarban. Szóval valami miatt szomorú.
“-Jean, n-nagyon sajnálom!„
Mikor ezt kimondta Mikasa, elsírta magát. Jean azonnal át ölelte. A lány remegett, és csak sírt. Jean a többiekre nézett, akik nem tudtak a fiú szemébe nézni. Nem értett semmit.
Amikor elengedte Jean Mikasa-t, a lány egy szekérhez vezette őt. Szipogva felment a szekérbe a lány, és a köpenyt lehúzta rólad. Jean amint meglátta sebes, megnyúzott tested, térdre rogyott. Mikasa a kezét a szája elé tette, és sírt tovább.
“-M-Mikor találtatok rá? V-vagy hol és mikor?-kérdezte Jean.„
“-Amint megjelent a Női titán, ő eltaposta Y/n-t. Időben felkaptam őt, és a szekérbe tettem. Az egyik katona mondta, hogy túl fogja élni, de amint mentünk haza...nem élte túl.-motyogta Mikasa.„
Jean megfogta a kezed, és a szájához emelte. Csak sírt és sírt. Nem tudta felfogni, hogy ez történt. Pedig megígérted neki, hogy amint vissza jöttök, elmentek vacsorázni. Sajnos nem..
»Time skip«
Jean a sírod hátuljánál ül össze kuporodva. A virágot már megigazította, és csendben csak ült.
“-Sasha is itt hagyott. Az utolsó szava az volt, hogy hús. Szegénykém. Lelőtte egy hülye gyerek. Remélem hogy már együtt esztek egy svéd asztalnál. Tudod, amit még Sasha mondott.-motyogta.„
Sasha halála után Jean még jobban össze tört. Amikor látta a lány arcát, eszébe jutottál te is.
“-Üzenem Marco-nak, hogy vigyázzon rád oda fentről.-mondta Jean, és felállt.„
Megsimította a sírkövet, végül elment.
Jean ezt nem láthatta, de te Sasha és Marco néztétek, ahogy bemegy. Sasha oldalról át ölelt, közben a húst ette. Marco a fejedre tette kezét.
“-Ígérem, hogy vigyázok rád!-mondtad.„
Bónusz kép:
YOU ARE READING
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferences
Fanfiction🔹Fog tartalmazni sok spoilert, de azt jelzem a könyv elején. 🔹Két karakterről fog szólni, ahogy a címből is lehet látni. 🔹Nem egy történetet fog bemutatni, hanem egy rövid soros részeket. 🔹Ha 18+os tartalmak lesznek benne, akkor szintén jelzem a...