»Amikor rájössz hogy megcsalt« [Jean]

146 9 2
                                    

Boldogan mentél haza. Végre első helyezet lettél az edzés során. Ezt a jó hírt szeretted volna közölni barátoddal is, de sehol sem találtad. Furcsa módon Mikasa is eltűnt. Oda mentél Armin-hoz, akitől megkérdezted, hogy hol van ez a két jó madár. Kis habozással, de elmondta. Furcsálltad Armin viselkedését, de nem akartad az ördögöt a falra festeni.

Út közben össze futottál Levi hadnaggyal, aki mondta, hogyha jót akarsz magadnak, akkor ne menj el azon a folyosón. Rohadt furcsa most mindenki. Armin, Connie most meg Levi hadnagy? Mi folyik itt?

Amikor a folyosón akartál fordulni, megpillantottad Mikasa-t egy fiúval csókolózni. Vissza mentél a falhoz, és onnan nézted a két jó madárt. Először csak Mikasa-t láttad, de amint a fiú megfordult, megláttad barátod kócos haját. Sokkolva figyelted, hogy mégis mi a franc történik. Valaki hirtelen hátulról megfogta a vállad, ami miatt majdnem felsikítottál. Eren gyorsan befogta a szád, és mutatta, hogy csendben legyél. Szinte ő is tudta, hogy valami nem stimmel.

“-M-Mikasa é-és Jean?!-motyogtad.„

Eren azonnal át ölelt, és szorosan tartott kezei között. Most agyon tudta volna verni Jean-t.

Pár nappal később. Mikasa és Jean kezdték kimutatni a dolgokat. Egyre többet ölelgetik egymást, Mikasa akkor búj oda Jean-hez, amikor ott vagy. Hiába tudja Mikasa, hogy ti együtt vagytok. Egyik vacsoránál, már teljesen ki voltál lelkileg és idegileg.

Kiadtad magadból az elfolytott stresszt. Idegesen odamentél Jean-hez, és pofon vágtad. Megkérdezted, hogy hogy tehette ezt veled. Mit ártottát neki, hogy ezt tegye. Gyűlölöd.

Hirtelen te éreztél egy csípős érzést jobb arc feleden. Mikasa felé fordultál, aki idegesen tette le magam mellé kezét. Ő csapott pofon. Az a lány, akit szinte már nővérednek tekintettél.

“-Milyen jogból ütötted meg?-kérdezte idegesen Mikasa.„

“-Megcsalt a barátom. Van jogom..-motyogtad.„

Majdnem megint lekevert egyet, de Eren időben cselekedett, és eléd állt. Nagy fordulat volt ez számodra.

Lassan fél éve nem beszéltél Jean-el. Szakítotattok. Eren-el egyre jobb a viszonyotok, Mikasa-val szintén nem beszéltek. Legbelül még mindig kegyetlenül fáj, de Eren itt van veled.

Bónusz kép:

Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now