Szokásos nap felkeltél nagy nehezen a pocakod miatt. Mint mindig, a mellék helyiséget céloztad meg, mert amióta terhes vagy, minden egyes percben oda jártál. Már rutinként tekintettél rá.
Mivel Jean kadét, így ő már hajnalban nem feküdt melletted. Szóval mondhatni unatkoztál. Amióta Hange és a feletteseid megtudták, hogy terhes vagy, abszolút nem engedi, hogy fizikai munkát végezz. Féltenek, hiszen a szülés nagy kockázat. Ezért te is nagyon aggódsz.
Amikor elmentél Sasha-ékhoz, érezted, hogy rúg egyet a baba. Nagyon megörültél. De akkor már nem, amikor érezted, hogy valami nem stimmel. A magzat vized se szó, se beszéd megindult. Oda kiáltottál Sasha-nak, aki ijedten rohant oda hozzád.
“-Úristen Y/n, mi a baj?-jött oda hozzád.„
“-Sz-szül-szülök SASHA!-nyögted ki.„
Sasha azonnal lefektetett az ágyra, terpezbe helyezte a lábaid, hozott minden olyan dolgot, ami egy szüléshez kell. Még egy nagyon rögtönzött mozdulattal szólt egy katonának, hogy azonnal szóljon Jean-nak, Connie-nak és egy felettesnek. A katona habozás nélkül elindult.
Sasha közben nyugtatott, és fogta a kezed. Te a fájdalomtól gyakran felnyögtél, vagy erölködtél.
Persze a krumplis lány mind végig figyelte, hogy mikor is kéne szülnöd.Pár perc elteltével, megjelent Hange, mellette pedig barátod és Connie. Rögtön neki is kezdtek, hogy ne húzodjon el, és hogy ne legyen semmi baj.
Egy órával később végre ki jött a baba
Kislány lett. Te hulla fáradtan dőltél el és lazultál. Hange elvágta a köldök zsinórt, nagyon óvatosan megfürdették, és Jean kezébe tették. Barátod sírva fakadt a kislánya láttán.Te nehezen vetted a levegőt. Olyannyira, hogy a többiek nagyon megijedtek. Hange hívott orvost, aki pár perc elteltével megérkezett, és be bizonyította, hogy csak a kimerültség miatt vagy ilyen.
Pár órával később már minden jó volt. Te a kis lányoddal aludtál, úgy, hogy a kezedben fogtad, és magadhoz bűjtattad. Jean melletted ült, és nézett titeket.
Sasha és Connie sírtak, mivel kijelentette Jean, hogy ők a kereszt szülők.Nem bántad meg, ezt az egészet.
Bónusz kép:
YOU ARE READING
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferences
Fanfiction🔹Fog tartalmazni sok spoilert, de azt jelzem a könyv elején. 🔹Két karakterről fog szólni, ahogy a címből is lehet látni. 🔹Nem egy történetet fog bemutatni, hanem egy rövid soros részeket. 🔹Ha 18+os tartalmak lesznek benne, akkor szintén jelzem a...