Annie és te. Ti ha egy helyiségben vagytok, akkor az emberek félhetnek. Mind a ketten utáljátok egymást. Annie azóta utál, amióta össze jöttél Armin-al. Mindennap hozzád vág egy bizonyos mondatot.
“-Egyszer arra leszel figyelmes, hogy Armin már nem szeret.„
Ezt a mondatot sosem veszed figyelembe. Pont leszarod, amit mond. Az a fő neked, hogy boldog légy Armin-al.
Egyik szokásos délután mentél haza a bevásárlásból. Nem vágytál haza, mivel barátod sem volt otthon. Szóval még körbe járod a várost. Az egyik sarkon befordulva neki ütköztél Mikasa-nak, aki amint meglátott téged, egy falnak szorított. Nem engedett el. Féltett. Olyat látott ő, amit nem szeretne, ha te is látnál. Furcsállva néztél fekete hajúra, aki lesajnáló tekintettel figyelt. Kis csend után megkérdezted, hogy mégis mi a szar történik.
Mikasa elengedte vállad, és utadra intett. Zavarodva elkezdtél sétálni, de a lány követett téged. Amint a kis kávézó előtt meg pillantottad barátod Annie társaságában, rosszullét kapott el. Csak jó dolgokat mondogattál. Pár percig vártál, és amikor váltak el egymástól, Annie egy csókot nyomott Armin ajkaira. A fiú ezt viszonozta. Szíved szilánkokra tört, és nem akartad elhinni, amit az elmúlt öt másodpercben láttál. El ejtetted a szatyrot, és a padra ültél. Mikasa rögtön melléd ült, és át ölelt. Nem kellett több neked, elsírtad magad.
Pár órával később idegesen és sírva kérdezted Armin-tól, hogy mégis mi a fasz volt ez az egész. Szőkeség próbálta elmagyarátni, de egyre több hazugságot mondott. Végül valahogy kinyögte azt, hogy már nem szeretett téged. Ezért is csalt meg Annie-vel.
Szakításotok után pár nappal, kimentetek a Falon kívülre. Armin sokkolva lovagolt melletted, te pedig néha-néha ránéztél. Nem tudtad, hogy ex barátod és Annie a halálod tervezték.
Ekkor történt az, hogy a Női titán szét roppantott a kezében. Ez az egész, csak a csata végén derült ki..
Bónusz kép:
YOU ARE READING
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferences
Fanfiction🔹Fog tartalmazni sok spoilert, de azt jelzem a könyv elején. 🔹Két karakterről fog szólni, ahogy a címből is lehet látni. 🔹Nem egy történetet fog bemutatni, hanem egy rövid soros részeket. 🔹Ha 18+os tartalmak lesznek benne, akkor szintén jelzem a...