»Amikor sírni lát/látod« [Jean]

101 9 0
                                    

Amikor sírni lát:

Az egyik bap csúnyán össze vesztél barátoddal, ami miatt elsírtad magad. Sajnos barátod nem vett tudomásul, hanem inkább elment a haverokkal.
Egyedül maradtál a házban, és próbáltad felfogni az előbbi veszekedéseteket.
Elő jött a féltékenységi rohamod, amit már Jean nem bírt. Ezért is vesztetek össze.

Három óra elteltével végre haza talált barátod, aki egy száll rózsát tartogatott a kezében.
Te a fotelban sírtál még mindig. Ő csendben oda ment, leült melléd, és át ölelt. El akartad lökni magadtól, de mind hiába. Jean sokkal erősebb volt, így kezei között tudott tartani.

Nagyon szarul érezte magát, amikor látott. Sírni. Soha nem szereti. Akkor is gyönyörűnek tart, de olyankor szíve össze törik, amikor így lát.
Főleg akkor, amikor miatta sírsz.
Kis puszik, csókok után megadtad magad. Elmondtad neki, hogy rosszul esett a veszekedésetek, végül bocsánatot kértél tőle, hogy megint féltékeny voltál.

Szóval Jean aggódva, szomorúan és rosszul fogadja a sírásod.

Amikor sírni látod:

‼️SPOILER‼️

A Trost város vissza szerzése után, az elhunyt katonákat takartátok le. Jean-el nem találkoztál már a harc eleje óta. Aggódtál miatta, de legbelül tudtad, hogy jól van.

Miközben az elhunyt katonákat nézted, véletlen bele botlottál egy élő katonába. Rá néztél emberünkre, aki nem más volt mint Jean. Sokkolva figyelte a falnak neki dőlt áldozatot.
Félig volt meg a teste. Rá néztél barátodra, aki halkan sírt. Át ölelted, és csak csendben ölelted. Reszketett. Nagyon. A könnycseppe rá hullott fejed búbjára. Próbáltad nem el sírni magad. Szeretted Marco-t, de Jean volt az, aki teljesen imádta.

Bónusz kép:

Bónusz kép:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now