Te és Eren az elmúlt hetekben eléggé közel kerültetek egymáshoz. Gyakran együtt lógtok, ami Jean-ek kezdett nagyon nem tetszeni. Mikor oda megy hozzád, hogy adjon puszit, te elhajolsz tőle, vagy elküldöd magadtól.
Egyik nap Jean ezen agyalt. Mi okból vagy ilyen vele? Talán már nem szereted? Sajnos ő még nem tudta a választ, de mi olvasók tudjuk. Sajnos szomorú válasz.
Jean már otthon volt, és várt téged haza. De te a megbeszélt időre nem mentél haza. Eleinte úgy volt vele, hogy biztos még megbeszélitek a napi edzést. Barátod akkor kezdett el aggódni érted, amikor már lassan egy órája nem mentél haza. Nem vallt rád ez. Felvette a kabátot, meg a csizmát, és elindult téged megkeresni. Mikor az edző helyre ért, meglátta Mikasa-t, aki eléggé furcsa módon állt az öltöző ajtó előtt.
“-Szia Mikasa, nem láttad Y/n-it?-kérdezte barátod„
Mikasa lehajtott fejjel nemmel rázta meg a fejét. Jean-ek nagyon fura volt ez. El akarta lökni Mikasa-t az ajtóból, de a lány úgy állt ott, mint akit le ragasztottak volna. Pár perc múlva Mikasa megtört, és odébb állt. Jean azonnal berontott az ajtón. Bár ne tette volna.
Te a falnak voltál dőlve, közben Eren-t csókoltad. Eren sem állt tétlenül. Inged alatt matatott. Amikor berontott Jean, hirtelen azt sem tudtátok, hogy mi történik. Sokkolva figyelted barátod arcát, aki azonnal elejtett egy könnycseppet. Ellökted Eren-t, és próbáltad át ölelni Jean-t, de ő egy határozott mozdulattal ellökött. Tudtad, hogy ezt rohadtul elbasztad. Rossz ötlet volt bele kezdeni a kapcsolatba, de sajnos téged a hév irányított. Szeretted Jean-el az aktusokat, csak sajnos másra is vágytál, amit Jean nem csinált neked meg. Eren pedig megtette barátod helyett. Gyűlölted magad ebben a pillanatban.
Jean csak csizmája orrát kémlelte, és nem volt hajlandó megszólalni. Eren úgy látta a legjobbnak, ha kimegy onnan. Amint becsukódott ah ajtó, Jean megfogta kezeid, és szemedbe nézett.
“-Y/n, miért nem mondtad, hogy nem szeretsz? Egyszerűbb lett volna, hogyha a szemembe mondod, és nem én jövök rá.-mondta.„
“-Idióta vagyok, Jean. A bocsánat kérés kurvára nem használ. De kurvára sajnálom. A rohadt hév csinálta ezt velem.-mondtad,közben elsírtad magad.„
Jean csak nyomott egy puszit a homlokodra, és ezt mondta:
“-Légy vele boldog, Y/n!-mondta.„
Jean elengedte kezeid, és kisétált az öltözőből. Térdre rogytál, és elsírtad magad. Gyűlölted saját magadat.
Jean amint haza ért, a mosoly lement arcáról, és elsírta magát. Ugye azt mondják, hogyha egy fiú elsírja magát, akkor valóban szerette azt a bizonyos lányt. Jean neki dőlt az ajtónak, és össze kuporodva sírt. Rohadtul fájt neki, de sajnos nem tudott már mit tenni. Félre léptél. Pedig szombaton szeretett volna bemutatni édesanyjának.
Röviden mondjuk ki. Össze tört teljesen Jean.
Bónusz kép:
Halihó! Sajnálom, hogy tegnap este nem tudtam ki adni a részt, de a megbeszélt idő helyett sokkal később értem haza, és már humorom nem volt megírni a részt😅mivel kárpótolnom kell, ezért ma négy részt írok meg. Még egy Jean és még két Armin rész. Mára pedig ennyi❤️
YOU ARE READING
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferences
Fanfiction🔹Fog tartalmazni sok spoilert, de azt jelzem a könyv elején. 🔹Két karakterről fog szólni, ahogy a címből is lehet látni. 🔹Nem egy történetet fog bemutatni, hanem egy rövid soros részeket. 🔹Ha 18+os tartalmak lesznek benne, akkor szintén jelzem a...