»Amikor a világ helyre jön« [Armin]

53 4 4
                                    

Te a sérült barátodhoz és fiadhoz rohantál, akik a tetőn feküdtek eléggé meg gyötörve. Hála ég a nagy sérüléseken kívül más gondjuk nem volt. A Titánokkal a végsőgig harcoltatok, ami azt jelenti, hogy az emberiség győzelmet aratott a szörnyek felett. Most már minden nyugodtan és békésen zajlik le.

Amíg a többiek megkönnyebülve ölelték egymást, te meghalmoztad puszikkal Armin-t és Daiki-t. A fiadnak kellemetlen volt ez számára, de hagyta, mégis megmentetted a világot.

A Titán erővel rendelkező embereknek eltűnt az erejük, ami szintén megkönnyebülést adott, mert nem kell hamar temetniük magukat.

A nyereség után az emberiség büszke volt a Felderítő Egységre, de az Egység magára is. Végre szabadon mászkálhatnak ki-be, nem kell amiatt aggódni.

Armin pár hetire rá megkérte a kezed, amire rögtön igent mondtál. Meg volt tartva az esküvő, ami nagy lakoma volt. Daiki be vallotta Eren és Mikasa lányának az érzéseit. A lány viszonozta azt. Boldogok voltatok mindannyian, hogy ez így történt.

Az emberiség szabad, és ez így is maradt a Föld végezetéig.

Bónusz kép:

Bónusz kép:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nos, igen. Itt is lenne az utolsó rész ebből a könyvből. Tényleg nagyon sajnálom, hogy sokáig nem volt rész. Okok most kegyetlenül voltak, de ettől függetlenül sikerült megírni ezt is. Nem tudom, hogy nektek mennyire tetszett ez a könyv, de ha nagyon, akkor rettentően örülök neki. A Preferenc-es könyvet nem fogom még abbahagyni. Azt szeretném írni még egy darabig. Így is még van két kérésem, amit lassan meg fogok írni.

Köszönöm ezt a rengetek megtekintést a könyveken, és a csillagokat is❤️legyen szép napotok!

Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now