Armin-t nagyon nehezen lehet felidegesíteni. De mivel te Y/n V/n vagy, így neked ez nem akadály. A kapcsolatotok alatt egyszer vesztetek össze komolyabban. Akkor azon a napon nem is aludtatok együtt. Te Mikasa-nal sírtad ki magad, Armin pedig egyedül bánkódott. A veszekedés kiinduló pontja az volt, hogy te nagyon féltékeny vagy. Armin már nem bírta elviselni ezt, ezért azt vágta a fejedhez, hogy akkor menj egy másik pasihoz, aki eltűri a hisztériás, féltékenységi rohamaid. Nem gondolta át Armin szavait, ez neked eléggé mély sebet hagyott.
Nem voltál hajlandó beszélni Armin-al, de ő mindig próbált közeledni hozzád. Egy száll rózsát hagyott az ajtód előtt, vagy Mikasa-tól küldött egy csokit, amit imádtál. Ekkor már elmosolyodtál barátod tettén.
Amikor végre valahára szóba álltál Armin-al, egy táskát adott kezedbe. És lám. A kedvenc parfümöd volt benne, ami már kifogyott. Sajnos mivel érzékeny típus vagy, ezért el is sírtad magad, de Armin csak egy puszit nyomott homlokodra és szorosan átölelt.
Hogyha te idegesíted fel, akkor elmész otthonról, és csak egy és fél óra múlva mész haza. Ezt a hosszú időt a könyvesboltban töltöd. Megvetted a kedvenc könyve folytatását, amit már lassan fél éve hajtott. Amikor ezt megláttad, konkrétan odébb lökted a nőt, aki ugyan azért a könyvér nyúlt. Mit meg nem csinálsz Armin-ért.
Amikor haza értél, barátod aggódva kérdezte, hogy hol voltál. Mivel szótlan voltál, ezért félt, hogy valami bajod esett. Ekkor odaadtad a táskát, amiből lekövetkeztette azt, hogy könyvesüzletben voltál. Amikor kivette a táskából a fő tartalmat, majdnem ott sírta el magát. Láttad, hogy barátod elérzékenyül, ezért szorosan átölelted.
Nem kell ajándékokat vennetek minden veszekedés után, mert azért könnyen megtudjátok ezt beszélni. Csak akkor fordultok ehhez az opcióhoz, amikor már lehetetlen, szavakkal megbeszélni az incidenst.
Bónusz kép:
YOU ARE READING
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferences
Fanfiction🔹Fog tartalmazni sok spoilert, de azt jelzem a könyv elején. 🔹Két karakterről fog szólni, ahogy a címből is lehet látni. 🔹Nem egy történetet fog bemutatni, hanem egy rövid soros részeket. 🔹Ha 18+os tartalmak lesznek benne, akkor szintén jelzem a...