»Amikor a világ helyre jön« [Jean]

69 4 0
                                    

‼️NINCS OLYAN, HOGY EREN-T ÖLIK MEG! NEM VAGYOK GONOSZ, FŐLEG NEM VELE.‼️

Maria, a lányotok lováról le pattant, amint a Falon belülre érkeztetek. Először kereszt szüleit köszöntötte, Eren-éket, utána titeket kezdett el keresni. A Felderítő Egység közül senki sem halt meg, ami a falusiaknak nagy dolog volt. Maria szinte öröm könnyekkel vágtázott haza. Hogy miért? A világon létező utolsó óriást is megölték, ami azt jelenti, hogy az emberiség győzött. Eren és Mikasa fia oda ment Maria-hoz, és át ölelte. Most már ő sem olyan ideges, mint akkor, amikor legelőször volt úton.

Amint a lányotok megtalált titeket, boldogan ugrott nyakatokba. Ti is megkönnyebülve fogadtátok, mert haza érkezett egy szem lányotok.

A világ helyre jött, és nincs többet semmin aggódni. Akár mikor mehetnek az emberek a Falon Kívülre, mert nincs min aggódni.

Amikor az utolsó Titánt is megölték, akkor azok az emberek elvesztették azt az erőt, akik Titánná változhattak volna.

Mai naptól fogva, az emberiség végre fel figyelt a Felderítő Egységre, és rá jöttek, hogy akik a Falon Kívül haltak meg, azok nem a semmiért haltak meg, hanem azért, hogy bajtársait tovább jutassák.

Te, Jean és Maria, úgy folytattátok az élteteket tovább, mint ahogy a többi ember is. Nyugodtan és sokkal szerethetőbben.

Bónusz kép:

Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now