Jean már a barátságotok alatt tudta jól, hogy neked mi az álom ajándékod. Mindig mondani szoktad neki/nekik, hogy te mennyire vágysz egy vadi új kendőre. Az előző zöldes kék már teljesen kikopott az idő folyamán. Hiszen, azt a kendőt még a nagyid adta édesanyádnak, ő pedig neked. Szóval eléggé megviselt már szegény kendő.
Amióta Jean-el együtt vagy, mindig mondogatod neki, hogy az a bordó színű kendő, ami a kirakatban van, milyen gyönyörű. Szíved mindig azt diktálja, hogy vedd meg, de sajnos a drága ára miatt, ez nem lehetséges. Így, mindig az agyad lebeszél róla.
Jean-ek már rendesen fáj nézni az arcod, amikor szomorúan sóhajtasz egyet, és elmész a kirakat előtt. Ekkor döntött úgy Jean, hogy meglep a névnapodon, ami egy hónap múlva lesz.
Jean azért még kért pár segítséget, hogy ez a kendő jó-e lesz, és mikor kb mindenki azt mondta, hogy tökéletes ajándék, megvette. Drága volt igaz, de Jean-t nem zavarta, mivel rólad van szó. Arról a lányról, akivel élete végéig ott szeretne lenni.
Eljött a névnapod. Sokan felköszöntöttek szavakkal, ami már feldobta ezt a "különleges" napot. Valakik kis csokit is adtak, vagy a gyerekek, akik felnéznek rád, még virág csokrott is kaptál. Egy valami bántott. Jean hozzád sem szólt egész nap. Azon agyaltál, hogy vajon mi miatt van ez. Rosszat csináltál? Beszóltál neki? Nem értetted.
A nap végén hulla fáradtan haza estél. Megfürödtél, és a konyhába mentél, ahol Jean is volt. Valami sütit evett, amit édesanyja sütött névnapodra. Direkt felhoztad, hogy ma milyen sok apró kis ajándékot kaptál, amitől majdnem elsírtad magad. De Jean csak fa pofával a konyha pultra tette a sütis tányért, és felment. Sóhajtottál egyet, és eltakarítottad azt.
Pár perc múlva, érezted, hogy egy erős kéz karol át. Jean nyakadba fúródott, és ezt súgta füledbe:
“-Boldog Névnapot, Bébi!„
Elpirultál tettére. Barátod válladnál fogva maga felé fordított, és egy mozdulattal nyakad köré rakta a bordó színű kendőt. Hirtelen a nevedet is elfelejtetted, amikor megláttad. A sírás küszöbén voltál. Végül akkor sírtad el magad, amikor Jean szorosan át ölelt.
Bónusz kép:
YOU ARE READING
Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferences
Fanfiction🔹Fog tartalmazni sok spoilert, de azt jelzem a könyv elején. 🔹Két karakterről fog szólni, ahogy a címből is lehet látni. 🔹Nem egy történetet fog bemutatni, hanem egy rövid soros részeket. 🔹Ha 18+os tartalmak lesznek benne, akkor szintén jelzem a...