»Amikor megtudja, hogy várandós vagy« [Jean]

127 13 2
                                    

Fárasztó nap után végre haza esett barátod. Te forró étellel vártad, és próbáltad felfogni a fél órával ezelőtti dolgot.

Hogy miről is beszélek?

Fél órával ezelőtt tudtad meg, hogy terhes vagy. Három éve együtt vagy Jean-el, de nem tudod, hogy mit reagálna erre. Azért is csináltál tesztet, mivel a megszokotnál is sokkal rosszabbul görcsöltél. Elég gyakran hánytál, sőt még szédültél is. Ezért Sasha-t kérted meg, hogy vegyen neked tesztet, ami hát pozitív lett. Sírva próbáltad felfogni, hogy várandós vagy, és egy kis babát hordasz a szíved alatt. Egyrészt nagyon örültél neki, másrészt féltél Jean reakciójától.

Jean este vacsora közben szokásához híven mesélt a mai napról. Te csak bólogattál, vagy szimpla egyszerű válaszokat adtál neki. Emiatt besokalt Jean, és megkérdezte:

“-Mi van veled, Y/n? Olyan szokatlanul furcsa vagy.„

Te csak csendben felálltál, bementél a fürdőbe, és lehoztad a tesztet. Barátod elé raktad, aki majdnem az egész csúszát lenyelte, amikor meglátta a pozitív tesztet.

“-Lázas vagy? Azért van itt két csík?-kérdezte.„

Te csak fejen csaptad, és rámutattál az ábrára, ami mutatta, hogy terhes vagy. Ekkor Jean-ben tudatosult az, hogy bizony a barátnője terhes. Sokkolva felnézett rád, de te könnyes szemmel elnéztél.

Barátod fel állt, és elsírta magát. Szorosan át ölelt téged, te pedig pár másodperc sokk után vissza ölelted.

“-Tudod mióta szeretnék? Nem mertem sosem rá kérdezni, mert féltem, hogy te nem szeretnél.-felelte szipogva.„

Te lágyan tarkón csaptad, és mondtad, hogy te is már mióta szerettél volna kisbabát.

Szóval Jean sírva fogadta a várandóságod, amitől te olyannyira tartottál. Jean remek apuka lesz.

Bónusz kép:

Jean Kirstein & Armin Arlert boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now